Opgelost Miners anvil kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Doordat op miners een anvil kapot sprong buggde mijn sharp 3 boek weg :mad:

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Ontopic
Uhm hoe kan je anvil kapot gaan terwijl je er nog in zit, aangezien je zegt dat je boek ineens verdween

Offtopic
Denk is na voordat je 6v1 doet

Behandel een ander zoals je door hen behandeld wilt worden

6v1 zou je toch ook niet fijn vinden?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Maurits, als je een boek op een zwaard combineerd, dan zou je eerst de 'nieuwe zwaard' moeten pakken. Dan is pas de anvil gebruikt en kan hij kapotgaan. Een anvil gaat niet spontaan kapot, tenzij iemand anders hem echt toevallig op dat moment hem kapot maakt... Dan heb je gewoon vette pech! :P

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
+ het boek & zwaard zouden toch vallen op dat moment? ^

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Een anvil breekt ook als je t laatste item repaired, het boek valt dan op de grond. Hoe het dan weg is gegaan weet ik niet.
Maar jongens, jullie disagreen hem ook de hele tijd, en wat ik in jullie posts lees heeft doet hij t niet zonder reden.
Ryan 1 van mijn eerste topics op t forum hebben jij en artho ook alles gedisliked/gedumped.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Maurits, als je een boek op een zwaard combineerd, dan zou je eerst de 'nieuwe zwaard' moeten pakken. Dan is pas de anvil gebruikt en kan hij kapotgaan. Een anvil gaat niet spontaan kapot, tenzij iemand anders hem echt toevallig op dat moment hem kapot maakt... Dan heb je gewoon vette pech! :p
Ik had net 2 Sharp 2 boeken samen gedaan, toen sprong de anvil kapot, toen viel het boek en toen was het weg gebugd

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik had net 2 Sharp 2 boeken samen gedaan, toen sprong de anvil kapot, toen viel het boek en toen was het weg gebugd
Het ligt dan gewoon op de grond, je moet t wel oppakken natuurlijk.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Een anvil breekt ook als je t laatste item repaired, het boek valt dan op de grond. Hoe het dan weg is gegaan weet ik niet.
Maar jongens, jullie disagreen hem ook de hele tijd, en wat ik in jullie posts lees heeft doet hij t niet zonder reden.
Ryan 1 van mijn eerste topics op t forum hebben jij en artho ook alles gedisliked/gedumped.
Tjah maar wel met een reden, kijk naar zijn redens.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Maurits, kan het zijn dat de boek gevallen is tussen een paar anvils? Want op de meeste warps staan de anvils gewoon in een hoek op gestapelt.

Het kan zijn dat je je boek daar naartoe hebt gegooit/is gevallen en dan ertussen zit?

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Maurits, kan het zijn dat de boek gevallen is tussen een paar anvils? Want op de meeste warps staan de anvils gewoon in een hoek op gestapelt.

Het kan zijn dat je je boek daar naartoe hebt gegooit/is gevallen en dan ertussen zit?
Ja, maar ik deed het bij spawn, toen viel ie in het water en Bugde weg :/

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Waarschijnlijk sstroomde hij weg of was er clear lag, dit is geen bug van de server. Het hoort gewoon bij minecraft

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
kon je niet gewoon op het plekje in je inv drukken waar het boek het laatst lag voordat je het in de anvil deed? Of heb je dat al geprobeerd?
Misschien krijg je het zo terug ;)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Weer zo'n topic xD

Het gaat over een bugged sharp 3 boek en dan gaat het opeens over 5-6 pvp teams op Miners... Elkaar op elke beslissing een negatiefe oordeel geven..

Hoe ver off-topic kan het gaan xD

Status
Niet open voor verdere reacties.