Ik had net 2 Sharp 2 boeken samen gedaan, toen sprong de anvil kapot, toen viel het boek en toen was het weg gebugdMaurits, als je een boek op een zwaard combineerd, dan zou je eerst de 'nieuwe zwaard' moeten pakken. Dan is pas de anvil gebruikt en kan hij kapotgaan. Een anvil gaat niet spontaan kapot, tenzij iemand anders hem echt toevallig op dat moment hem kapot maakt... Dan heb je gewoon vette pech! :p
Het ligt dan gewoon op de grond, je moet t wel oppakken natuurlijk.Ik had net 2 Sharp 2 boeken samen gedaan, toen sprong de anvil kapot, toen viel het boek en toen was het weg gebugd
Ja, maar ik zat in dat water en toen Bugde het boek weg...Het ligt dan gewoon op de grond, je moet t wel oppakken natuurlijk.
Tjah maar wel met een reden, kijk naar zijn redens.Een anvil breekt ook als je t laatste item repaired, het boek valt dan op de grond. Hoe het dan weg is gegaan weet ik niet.
Maar jongens, jullie disagreen hem ook de hele tijd, en wat ik in jullie posts lees heeft doet hij t niet zonder reden.
Ryan 1 van mijn eerste topics op t forum hebben jij en artho ook alles gedisliked/gedumped.
Wat was jouw reden dan?Tjah maar wel met een reden, kijk naar zijn redens.
Maurits, kan het zijn dat de boek gevallen is tussen een paar anvils? Want op de meeste warps staan de anvils gewoon in een hoek op gestapelt.Ik had net 2 Sharp 2 boeken samen gedaan, toen sprong de anvil kapot, toen viel het boek en toen was het weg gebugd
Ja, maar ik deed het bij spawn, toen viel ie in het water en Bugde weg :/Maurits, kan het zijn dat de boek gevallen is tussen een paar anvils? Want op de meeste warps staan de anvils gewoon in een hoek op gestapelt.
Het kan zijn dat je je boek daar naartoe hebt gegooit/is gevallen en dan ertussen zit?
hij is het hier toch ook niet eens met jou...Dat ik niet eens ben.
Ja maar het is wel vervelendWaarschijnlijk sstroomde hij weg of was er clear lag, dit is geen bug van de server. Het hoort gewoon bij minecraft