Miners: /bal (naam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Beste Haunted community,

Ik vroeg me af of er ook een /bal (naam) command zou kunnen komen zoals op Prison, waar je dan gewoon het geldbedrag van 1 speler kan zien.

Sinds er al 16,000+ mensen op de /baltop staan, laad deze super sloom.

Ik zou graag /bal (naam) In het spel zien komen, omdat het toch wel leuk is om naar andere mensen hun geld te kijken, hoe dicht ze bij hun rankup zijn, e.d..

Ook is het lastig om het geld van iemand op te zoeken die net rankup is geweest, want dan moet je eerst 40 pagina's doorgaan voordat je echt zijn naam + coinbedrag kan vinden...
Ykm4KOl.png

Met vriendelijke groet,
Steven

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Deze topic werd al gemaakt. dikke vette spam :p Jk, maak geen nieuwe topics aan die al gemaakt werden jongeman ^^

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Deze topic werd al gemaakt. dikke vette spam :p Jk, maak geen nieuwe topics aan die al gemaakt werden jongeman ^^
Als jij de oude topic hierover kan vinden, geef ik je een cookie, jongeman.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)

Is inderdaad misschien moeilijk terug te vinden of al heel verouderd, maar Steven je kan altijd Topics opzoeken via de zoekbalk hé!;) Zo kom je er misschien nog aan! Dan kan je jezelf een koekje geven!

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Gimme a cookie! Hij de topic stond bij bugs, ik keek alleen bij prison en aanvragen&verzoeken :p
Maar nu heb ik hem toch al gemaakt, zou ik toch wel graag een reactie krijgen :p

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik Aanvragen & verzoeken doorgezocht, " algemeen " en " minigames " endan bugs. Dus ik verdien wat respect ja? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.