Open Miners: /baltop en /money

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Hey Haunted Community!

Ik kwam vandaag online, en keek op /baltop. Op de een of andere manier sta ik niet in de baltop... Maar heb wel gewoon de coins..? Ik keek al raar op zo'n 30 minuten geleden, dacht misschien moet het nog gewoon even laden, maar is nog steeds zo..?

PeYs7aV.png

Ik heb 330m coins, en rank 2 op baltop maar 60m... En toch sta ik niet eens in de buurt? XD

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
En ook nog een vraag:
Wanneer word de command /money (naam) toegevoegd?
Nu als je /money doet, kun je alleen maar je Eigen vermogen zien.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Hey Haunted Community!

Ik kwam vandaag online, en keek op /baltop. Op de een of andere manier sta ik niet in de baltop... Maar heb wel gewoon de coins..? Ik keek al raar op zo'n 30 minuten geleden, dacht misschien moet het nog gewoon even laden, maar is nog steeds zo..?

PeYs7aV.png

Ik heb 330m coins, en rank 2 op baltop maar 60m... En toch sta ik niet eens in de buurt? XD
Hoe laat is deze screen gemaakt?
Want ik sta er ook niet bij en ik heb 37mil :3

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
kXzEzto.jpg

^om 10 uur, ik heb 411m coins, maar toch niet in de baltop XD

En als ik /stats zStevennL0l doe, dan komt er dit:

nqZOcVB.png

player not found?

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Buggy ja, maar weer niet per se bugs. /bal staat gewoon nog niet in de permissies van normale spelers. Het werkt wel voor 'superwezens' *ahem* ...wink wink.

Player not found *kan* te maken hebben met het feit dat er nu over twee proxies gespeeld wordt. Er zijn diverse functionaliteiten die daardoor niet echt lekker werken.

Dit geheel aan verschijnselen moet worden bekeken door @remymine om te zien wat verklaarbaar 'instellingen' is, wat met de proxies te maken heeft (twee groepen players) en wat werkelijk een 'bug' is.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Buggy ja, maar weer niet per se bugs. /bal staat gewoon nog niet in de permissies van normale spelers. Het werkt wel voor 'superwezens' *ahem* ...wink wink.

Player not found *kan* te maken hebben met het feit dat er nu over twee proxies gespeeld wordt. Er zijn diverse functionaliteiten die daardoor niet echt lekker werken.

Dit geheel aan verschijnselen moet worden bekeken door @remymine om te zien wat verklaarbaar 'instellingen' is, wat met de proxies te maken heeft (twee groepen players) en wat werkelijk een 'bug' is.

Nederlands plz

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nederlands plz
nou, wij hebben dus geen rechten voor /bal (naam) of /money (naam) om iemand anders zijn geld te zien.

En je kunt sommige mensen niet op de /baltop zien, omdat we op verschillende proxies spelen?

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Hey Haunted Community!

PeYs7aV.png

Welke texure pack heb jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.