Opgelost Miners: [doneerhand] sign

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Beste Haunted staff,

Ik vroeg me af waarom je de sign [Doneerhand] wel kan linken, maar niet kan gebruiken? Of zou hier misschien een uitleg over kunnen worden gedaan?

Ik heb de sign gelinkt aan een shop, maar ik kan niets via de sign erin storten, jammer genoeg?

Als ik zonder item op de sign sla krijg ik dit:
Qadlqwz.png

Als ik met een item erop sla, gebeurt er jammer genoeg niets.

Met vriendelijke groet,

Steven
Toekomstige Free Miners

• Like
Reactions: MauritsPorta

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ik heb het zelf nog niet getest hoor, maar het zou kunnen dat je niet aan jezelf kunt doneren.... heb je al even iemand anders laten proberen aan jou te doneren? misschien dat het dan wel werkt ;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Wat Raff zegt zou best wel 's waar kunnen zijn. :)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ja! Want de [doneerhand] sign wil ik gebruiken voor het binnenhalen van items voor de Wall of Gifts. (Dont ask).

Het kan zijn dat je niet met een item op een "gelinkte sign" kan klikken op een plot, want als je iets wilt verkopen bij een ShopSign, lukt dat ook niet als je iets in je hand vasthebt.

Dus de vraag van dit topic is eigenlijk:

@remymine , Zou het mogelijk kunnen zijn dat je shopsigns WEL kunt gebruiken met een item in je hand?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
ik heb het zelf nog niet getest hoor, maar het zou kunnen dat je niet aan jezelf kunt doneren.... heb je al even iemand anders laten proberen aan jou te doneren? misschien dat het dan wel werkt ;)

Haha, dit weet ik ook niet precies :P
Maar als het hetzelfde systeem heeft als ShopSigns, dan zou je het wel zelf kunnen gebruiken.
Want ik gebruik altijd mijn eigen shop om gold blocks enzo die ik gehakt heb, naar mijn opslag te brengen via de ShopSign (scheelt lopen).

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Haha, dit weet ik ook niet precies :p
Maar als het hetzelfde systeem heeft als ShopSigns, dan zou je het wel zelf kunnen gebruiken.
Want ik gebruik altijd mijn eigen shop om gold blocks enzo die ik gehakt heb, naar mijn opslag te brengen via de ShopSign (scheelt lopen).

laat eerst iemand anders ff proberen te doneren bij jou, voordat je requests gaat doen voor nieuwe sign mechanics :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Heb ik gedaan :P
@MauritsPorta zei dat hij het ook niet kon doen...

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Edit: Geen bug: komt door de protectie van de plots, kan ik niet oplossen sorry!

Status
Niet open voor verdere reacties.