Miners: dropparty en partymine?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Beste haunted community,

Deze topic is vooral een vraag aan de staff, over de Dropparty en Partymine.

Ik vroeg me af, sinds gister een dropparty en Partymine werden gehouden, waar vele beacons werden weggegeven, word dit een wekelijks ding? (Dus elke zaterdag rond 8 uur), of is het maar een eenmalige event?

Vind het wel tof dat er een dropparty geweest is! En dat partymine ook eens aan de gang is geweest, hardstikke leuk!

Zou wel stuk fijner zijn als je dit van tevoren zou aankondigen, dan kan iedereen wat tijd vrijmaken om op tijd erbij te zijn!

Met vriendelijke groet,
Steven

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Net als Prison vindt dit op een vast tijdstip plaats! Prison is zondag om 17:00 en Miners is zaterdag om 19:30. Vooraf komen er aankondigingen in de chat net als op prison. Komende zaterdag 19:30 staat de volgende dus weer te beginnen.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Thanks voor de info!

Jammer, moet altijd op zaterdag werken vanaf 5 uur tot zowiezo 8 uur...
Ik zal eens kijken of dr wat te regelen valt :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Net als Prison vindt dit op een vast tijdstip plaats! Prison is zondag om 17:00 en Miners is zaterdag om 19:30. Vooraf komen er aankondigingen in de chat net als op prison. Komende zaterdag 19:30 staat de volgende dus weer te beginnen.
Zou de Partymine op zaterdag voor Miners ook op een later tijdstip kunnen? Of voor 5 uur? xD
Kan helaas niet aanwezig zijn, want moet dan werken :P

Status
Niet open voor verdere reacties.