Miners fout in me shop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
Goedemorgen,

ik heb even een vraagje op miners heb ik een banner shop gemaakt en alles geconnect met mekaar alleen als ik de dag erna online kom en dan met linkermuisknop op de sign's druk dan worden ze rood en zegt ie onvoldoende voorraad tenzij ik gewoon voorraad in me kisten heb zitten en de dag ervoor wel deed
heb alles al 3 keer opnieuw geconnect alleen het blijft terug komen hoe kan dit?
coördinaten X 128 / Z -86 normale plots

Joeri076

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Goedemorgen,

ik heb even een vraagje op miners heb ik een banner shop gemaakt en alles geconnect met mekaar alleen als ik de dag erna online kom en dan met linkermuisknop op de sign's druk dan worden ze rood en zegt ie onvoldoende voorraad tenzij ik gewoon voorraad in me kisten heb zitten en de dag ervoor wel deed
heb alles al 3 keer opnieuw geconnect alleen het blijft terug komen hoe kan dit?
coördinaten X 128 / Z -86 normale plots

Joeri076
Misschien even alles opnieuw plaatsen?

Mvg Dion

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
Misschien even alles opnieuw plaatsen?

Mvg Dion

Goedeavond dion,

Helaas klopt het wat ie zegt doordat de server automatiche restart worden alle banners aangezien als geen voorraad dus het enigste wat je kunt doen is elke ochtend alles opnieuw connecten met redstone wat eigenlijk niet te doen is heb dit denk ik zoon 8 maanden geleden al aangegeven en toen zouden ze er iets aan doen maar is helaas nogsteeds niet gedaan

Mvg,

Joeri076

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Goedeavond dion,

Helaas klopt het wat ie zegt doordat de server automatiche restart worden alle banners aangezien als geen voorraad dus het enigste wat je kunt doen is elke ochtend alles opnieuw connecten met redstone wat eigenlijk niet te doen is heb dit denk ik zoon 8 maanden geleden al aangegeven en toen zouden ze er iets aan doen maar is helaas nogsteeds niet gedaan

Mvg,

Joeri076
hmm, ik link datdus hier wel even in
@Datdus

Mvg Dion

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik zou inderdaad staff er in taggen ;)

Laatste update:

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik verplaats heel even het topic naar het vragenhoekje.

Wat staat er op één van de signs? Kan je daar een voorbeeld van geven?

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com