Miners mega team.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChainPvPer

Niet Verified
29 mrt 2015
10
2
52
21
Ik speel nu al een paar dagen miners. In de tussentijd verzamelde ik gapples d.m.v. Voten en heb ik gemined voor armour. Ik ging op een dag pvpen ik had toen een paar mensen gekilled. Opeens stonden er 8 mensen bij de ingang nij de arena ik had geprobeert te /p h'en maar 6 mensen rushde de warzone in dit waren mensen van P en M ik was F ik werd ge6v1t dus een vriend EvilPvP heeft me geholpen om me eruit te krijgen. Hierna waren er nog 2 pogingen door dit zelfde team om mij te 4v1en en als ik vluchtte schelde ze me uit. Ik vraag hierbij om een 2e arena of een pvp line waarbij je meer kans maakt om te vluchten bij zon 6v1.
Of een maximaal team van 3 want deze mensen zijn vaak online en het verpest pvpen voor miners, 1v1 durven ze niet dus maar met zn zessen
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Pvp is en blijft op eigen risico...
Het is idd niet leuk om in een 6v1 te staan ja, heb je gelijk in... (heb ik nooit ;) )

Maar het is waarschijnlijk nog te vroeg om aan een nieuwe pvp arena te beginnen, vanwege het feit dat er nog meerdere dingen op Miners nog moeten worden afgewerkt...
 

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Ik spring er altijd gewoon in en ga gappen en dan komt er 6 m'n op me af en dat eet ik 10 gapps achter elkaar en ga ik dood en dan discussiëren ze nog 15 minuten met wie heeft de gapps.. Geweldig ;)
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.