Miners: /plotme home

Er moet op /plotme home ook een teleport tijd zitten van 5 seconden (of minder) zoals bij /warp.

• Total voters
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Beste Haunted Community,

Met deze wou ik graag een aanvraag doen om het instant plot home weg te halen, en hier ook een tijd op zetten (2-3, desnoods ook 5 seconden).

Dit is met een reden voor de PvP zone.
Nu als mensen het niet meer zien zitten in PvP, teleporten ze er gelijk uit door /plotme home op hun klembord te hebben, en gewoon simpel ctrl+v te klikken, en dan enter. Ze zijn er dan ook instant eruit, en wij, als spelers in de PvP zone, hebben geeneens tijd om te reageren.

Graag zou ik willen dat op de /plotme home (/p h) ook een tijd kan worden gezet van natuurlijk maximaal 5 seconden.

Ik maak wel een poll met de opties 'Ik ben het eens' en 'Ik ben het oneens'. Graag uw reactie ook nog!

Edit: Ik heb nu gemerkt, dat dit alleen dan tegenvalt voor de mensen die niet aan PvP doen op Miners. Misschien is het dan een idee om inplaats van een tijd op /plotme home te zetten, deze command niet toegankelijk te maken ALLEEN in de PvP Zone?

Met vriendelijke groet,
Steven

Laatste update:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
De mensen die hier oneens mee gaan zijn waarschijnlijk de personen die erin springen, spullen pakken en gelijk plotme home doen XD

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
eigekijk ben ik het ermee eens maar ik heb oneens gestemd omdat ik op miners nooit pvp en dan is dat aleen maar iritant

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
eigekijk ben ik het ermee eens maar ik heb oneens gestemd omdat ik op miners nooit pvp en dan is dat aleen maar iritant
Hmm... Daar heb je ook een punt. Misschien dat de optie /plotme home niet toegankelijk is in PvP Zone?

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Sws alle warps zijn 5 seconden, maar als de staaf nou zo doet dat alleen in pvp zone tijd is want stel je wil vanaf je plot naar een mine, dan duurt van 5 seconden en dat is redelijk irritant...

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Sws alle warps zijn 5 seconden, maar als de staaf nou zo doet dat alleen in pvp zone tijd is want stel je wil vanaf je plot naar een mine, dan duurt van 5 seconden en dat is redelijk irritant...

ja ik ben het daar voledig mee eens

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Of, je haalt de gehele command /plotme home on toegankelijk in PvP zone?

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Steven dit heeft niet echt nut er zijn altijd mensen die in 1 sec hun mc afsluiten maar dat is niet hetzelfde ;)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Steven dit heeft niet echt nut er zijn altijd mensen die in 1 sec hun mc afsluiten maar dat is niet hetzelfde ;)
En er zullen ook altijd hackers zijn!
Hopelijk zijn we gwn een stappie dichterbij xD

Status
Niet open voor verdere reacties.