[miners] shopprijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey,

In dit topic vinden jullie de prijzen die jullie maximaal mogen hebben als je een shop wilt starten. Lagere prijzen mag altijd, maar ga je hoger, dan zullen je signs worden verwijderd. Als je hogere prijzen blijft aanhouden, dan zullen er op den duur straffen aan vast zitten.

Nieuwe Prijzen:
-Emerald Blocks: 64x voor 1.250.000
-Diamond Blocks: 64x voor 1.150.000
-Gold Blocks: 64x voor 550.000
-Iron Blocks: 64x voor 450.000
-Coal Blocks: 64x voor 210.000
-Redstone Blocks: 64x voor 210.000
-Lapis Blocks: 64x voor 300.000
-Obisidan: 64x voor 1.000.000
-Cobblestone: 64x voor 120.000
-Stone: 64x voor 140.000

Straffen:
Wanneer je te hoge prijzen hebt, zullen er consenquenties komen.

1e keer te hoog prijzen: Waarschuwing
2e keer te hoge prijzen: 2e Waarschuwing
3e keer te hoge prijzen: 3e Waarschuwing
4e keer te hoge prijzen: 1 Week ban
---------------------------------

Wanneer we merken dat je een secret shop in bezit hebt:
1 Waarschuing (Voor de owner)
Maak je nog een keer een secret shop: 1 week ban.
-------------------------------------------
Na elke waarschuwing wachten we 1 dag, daarna komen we weer kijken hoe het met je shop is.

Hopelijk kunnen we met z'n alleen ervoor zorgen dat iedereen zich aan de regels houd!

Laatste update:

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
hoe wil je dit gaan doen dan met de auction?
er kan nogsteeds doorverkocht worden dmv de auction prijzen hea

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Hey Bob,

Bij stone staat: 64x voor 240.000. Ik geloof dat je 140.000 bedoeld :blush:

Mvg, IzzyJong

• Like
Reactions: Dimitri

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Ik weet dat ik veel klaag, maar je bent een nulletje vergeten... :sweatsmile:

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Pff dit komt ook wel heel laat. en nee ik ga niet akkoord met deze prijzen. Dan vraag je af waarom ik niet akkoord. Komt gewoon op neer dat dit niet gaat lukken dat iedereen daar zich aan gaat houden. En dat weet ik uit ervaring. We hebben dat ook eens gedaan samen met izzy. Dat is paar weken gelukt. En toen kwamen er natuurlijk heel veel secret shops ... En wie gaat hier alles jn de gaten houden. Er is hier toch nooit staff om alles in de gaten te houden. Ik weet uit de ervaring in miners dat dit nooit zal lukken alleen misschien als er regelmatig staff online is om te checken. Ik vindt het heel spijtig dat dit ook heel laten gekomen is die prijzen. We hebben vroeger al meer maals aangevraagd voor die prijzen. Maar er is nooit geluisterd. Al bij al ik ga nu niet meer akkoord met die prijzen.

Mvg Gamenmetkenneth

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Pff dit komt ook wel heel laat. en nee ik ga niet akkoord met deze prijzen. Dan vraag je af waarom ik niet akkoord. Komt gewoon op neer dat dit niet gaat lukken dat iedereen daar zich aan gaat houden. En dat weet ik uit ervaring. We hebben dat ook eens gedaan samen met izzy. Dat is paar weken gelukt. En toen kwamen er natuurlijk heel veel secret shops ... En wie gaat hier alles jn de gaten houden. Er is hier toch nooit staff om alles in de gaten te houden. Ik weet uit de ervaring in miners dat dit nooit zal lukken alleen misschien als er regelmatig staff online is om te checken. Ik vindt het heel spijtig dat dit ook heel laten gekomen is die prijzen. We hebben vroeger al meer maals aangevraagd voor die prijzen. Maar er is nooit geluisterd. Al bij al ik ga nu niet meer akkoord met die prijzen.

Mvg Gamenmetkenneth

Dus wat je zegt is dat we maar geen pogingen moeten doen tot verbetering? : ')

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
15
42
229
Rotterdam

Mvg Gamenmetkenneth

Als je niet niet akkoord gaat met de prijzen en je daarom niet aan de regels houdt staat daar een ban op.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Dus wat je zegt is dat we maar geen pogingen moeten doen tot verbetering? : ')
Dat mag wel. Maar het had al veel eerder gemogen. Om nu de eco te reden is het eigenlijk al telaat maarja. Ik hoop dat alles goed wordt opgevolgd. Zodat er geen secret shops enzo komen. En wat als mensen in msg prijzen afspreken Bv 1 stack dia voor 1.6mil mag dat dan wel of niet. Want zo kan je eigenlijk alles wel makkelijk omzeilen?

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Als je niet niet akkoord gaat met de prijzen en je daarom niet aan de regels houdt staat daar een ban op.
IK houd me wel aan de regels hoor. Misschien dat zinnetje bovenaan bij het topic plaatsen zodat ze weten dat het wel serieus is en weten wat de straffen zijn.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
dus wat is nou het gevolg van andere shop prijzen?(hogere dan hier boven)
shop verwijderd zoals origineel vermeld in topic ?

want nu wordt er al een aanpassing gedaan en worden bans ervoor uit de kast gehaald?

daarnaast mag er wel flink veel opgelet worden om dit na te streven uit vorige probeersels is idd gebleken voor secret handel door te komen zie auctions zie onderlinge deals en daarnaast secret shops.

Laatste update:

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Beter laat dan nooit toch, zo was er in Nederland crisis in 2008 en dat hebben ze ook opgelost.
Niet alles kan voorkomen worden maar we kunnen wel ons best doen het te redden?
Ja dat is waar. Maar het moet goed opgevolgd worden voor te slagen.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Misschien een idee om bovenaan in het topic te plaatsen wat niet mag en wel mag bv secret shops of in msg verkopen. En wat de straffen zouden zijn. Zodat de spelers weten wat niet mag en wel mag zodat nu niet opeens een ban hebben. En wat met mensen die hun shop in de chat spammen (reclame voor hun shop) Bv. /warp megaplots rechter kant 2de rij is mijn shop. Als iedereen dat doet wordt het niet bepaald gezellig in de chat. Worden mensen daar ook voor gestraft en zo ja wat zijn dan de straffen? Dit zijn dan wel de nadelen van de regel.

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Ik denk als alles heel streng gecontroleerd wordt dat ze ook geen secret shops gaan maken en zeker niet als je er een ban voor krijgt.
Meestal als er een paar mensen gestraft worden voor die reden gebeurt het ook minder.
#Ervaring
- Mvg ImGriefer

Status
Niet open voor verdere reacties.