Miners: time protection op stuff.

Vind jij dat er Time Protection moet komen op stuff in Miners?

• Total voters
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Beste Staff,

Sinds de nieuwe Factions reset, zijn er redelijk wat nieuwe plugins etc in de gamemode gekomen.
Eentje hiervan vond ik zelf heel goed en dat was het tijd limiet dat op stuff zat van een player die door jou gekilled was, zodat je het normaal kon looten zonder dat er mensen de stuff gingen stelen.
Dan nog is de kans dat dit gebeurt op factions niet HEEL groot. Maar wat wel veel plaats vind op Miners tegenwoordig.
Meestal gaat het zo: Je killt iemand met de beste pvp stuff die er is in Vanilla Minecraft, en dit wil je natuurlijk zelf oppakken maar wat er dan gebeurt, is dat er al een tijdje mensen met lage ranks langs de pvp arena klaar staan om dan als een gek alle stuff te stelen en dan te ontsnappen. Je zou dan denken ''Je killt ze gewoon even''
Maar omdat het zo snel gaat om weer vanaf spawn naar /warp pvp2 te gaan blijven ze je attacken met groepen van soms meer dan 5 man. Meestal hebben ze dan ook nog 1 gapple bij zodat ze niet in 1 a 2 hits dood zijn.
Hierdoor loot je van je 100% verdiende stuff maar een heel klein deel.
Zelf heb ik hier veel last van en ik denk dat veel pvpers op Miners hier ook last van hebben.

Hopelijk kunnen jullie wat met dit topic.
Mvg,
BigSheepFTW

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb er zeker ook wat last van, maar dan op prison. Mensen van de rank A t/m M springen dan meteen de Arena in om al het stuff op te pakken en dan meteen weg te rennen. Ik hoop dat misschien de Plug-in ook in prison wordt toegevoegd!?

-Dimitri

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ik heb er zeker ook wat last van, maar dan op prison. Mensen van de rank A t/m M springen dan meteen de Arena in om al het stuff op te pakken en dan meteen weg te rennen. Ik hoop dat misschien de Plug-in ook in prison wordt toegevoegd!?

-Dimitri

Vind ik inderdaad een goeie, ben zelf Z op prison maar ben pittig lang in-actief geweest dus kan ook niet weten wat er daar gaande is atm. Begin al wel wat actiever te worden, maar wel een goed idee ja :)

Status
Niet open voor verdere reacties.