Beste Haunted community,
Ik zat eens naar pvp te kijken, en ik vond het toch best groot...
Goede update:
Toevoeging van Potions (de shop op /warp pvp)
Dit is erg tof, want hiervoor was het puur, wie de meeste gappels en gear heeft, wint... Er zaten niet veel eisen in om te winnen, gewoon beetje proberen raak te slaan. Nu zul je toch moeten str potten en dergelijke, en weg te rennen.
Nadeel van update:
De overdreven grote pvp map
Deze pvp map, is nog groter dan de warzone op Factions, wat ik toch wel wat té groot vind, als je over nadenkt dat maar 10-15 spelers maximaal in pvp zitten op een moment, van de 60-80 spelers die er dan online zijn.
Het liefste zou ik dan een wat kleinere pvp map hebben, waar het ook gewoon overzichtelijker is...
Wat zou ik willen:
Ik verwacht dat deze map niet weggehaald zal worden, sinds er zoveel tijd in is besteed, dus laten we maar wat meer suggesties doen, om het pvp in Miners wat leuker te maken...
Het leek mij wel een stuk leuker om fall damage aan te zetten, en dat de hunger bar zou leeglopen in pvp.
Sinds deze map zo groot is, met zoveel bomen, zou fall damage wel erg leuk zijn, mensen van de boom schieten, en bam! Dood door fall damage. Hierdoor zul je weer een stuk beter moeten opletten en alerter blijven voor alles in je buurt, en niet van "oh, ik ben eraf geschoten, laat ik maar opnieuw erop gaan".
Als honger zou afnemen in pvp, zullen mensen regelmatig moeten eten, en dus kunnen ze niet gewoon eeuwig wegrennen... Als je ziet dat je zwaar in de minderheid bent, kun je misschien nog ontsnappen doordat de tegenstander nog moet eten, omdat hij geen energie meer over heeft, of wat dan ook. Ik denk dat dit PvP toch wel iets spannender zou maken.
Wat ik wil bereiken met deze post:
-Het aanzetten van Fall-damage op /warp pvp
-Dat je honger krijgt van het rennen in pvp, waardoor je genoodzaakt moet gaan eten, om op volle energie door te rammen ;)
Ik heb hier toch een poll bij gezet,
Zouden fall-damage en hunger bar effecten moeten worden aangezet in /warp pvp, of niet?
Met vriendelijke groet,
Steven
Ik zat eens naar pvp te kijken, en ik vond het toch best groot...
Goede update:
Toevoeging van Potions (de shop op /warp pvp)
Dit is erg tof, want hiervoor was het puur, wie de meeste gappels en gear heeft, wint... Er zaten niet veel eisen in om te winnen, gewoon beetje proberen raak te slaan. Nu zul je toch moeten str potten en dergelijke, en weg te rennen.
Nadeel van update:
De overdreven grote pvp map
Deze pvp map, is nog groter dan de warzone op Factions, wat ik toch wel wat té groot vind, als je over nadenkt dat maar 10-15 spelers maximaal in pvp zitten op een moment, van de 60-80 spelers die er dan online zijn.
Het liefste zou ik dan een wat kleinere pvp map hebben, waar het ook gewoon overzichtelijker is...
Wat zou ik willen:
Ik verwacht dat deze map niet weggehaald zal worden, sinds er zoveel tijd in is besteed, dus laten we maar wat meer suggesties doen, om het pvp in Miners wat leuker te maken...
Het leek mij wel een stuk leuker om fall damage aan te zetten, en dat de hunger bar zou leeglopen in pvp.
Sinds deze map zo groot is, met zoveel bomen, zou fall damage wel erg leuk zijn, mensen van de boom schieten, en bam! Dood door fall damage. Hierdoor zul je weer een stuk beter moeten opletten en alerter blijven voor alles in je buurt, en niet van "oh, ik ben eraf geschoten, laat ik maar opnieuw erop gaan".
Als honger zou afnemen in pvp, zullen mensen regelmatig moeten eten, en dus kunnen ze niet gewoon eeuwig wegrennen... Als je ziet dat je zwaar in de minderheid bent, kun je misschien nog ontsnappen doordat de tegenstander nog moet eten, omdat hij geen energie meer over heeft, of wat dan ook. Ik denk dat dit PvP toch wel iets spannender zou maken.
Wat ik wil bereiken met deze post:
-Het aanzetten van Fall-damage op /warp pvp
-Dat je honger krijgt van het rennen in pvp, waardoor je genoodzaakt moet gaan eten, om op volle energie door te rammen ;)
Ik heb hier toch een poll bij gezet,
Zouden fall-damage en hunger bar effecten moeten worden aangezet in /warp pvp, of niet?
Met vriendelijke groet,
Steven