Miners?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik weet niet of er nog een aparte forum komt voor miners, maar ik heb toch een paar punten waar ik ff wat over wil zeggen.

Het voten:
Volgens de tekst staat er nog dat je 750.000 coins per vote krijgt, maar je krijgt MAAR 7.500 coins!
Persoonlijk vind ik dat de votes veel meer omhoog moeten, zeker weten 100.000 of 150.000 coins, want anders is het gewoon niet meer waard om te voten voor Miners... En misschien dat we ook weer zoveel xp kunnen krijgen bij vote, zoals op Prison?
uhI8UZA.png

Shop prijs:
De shop prijs van Emerald block in warp S en warp T is hetzelfde? Of hoort dit zo? Want ik had toch gehoopt op een verhoging in de prijs...

En wanneer komt er een shop waar je enderchest en van die aparte spullen kunt kopen? (Heb er 1 nodig voor in mijn plot)

Ovens
Kan jij iets verzinnen op de 600x voorkomende vraag van "Waar zijn de ovens?" Want het word toch best irritant na een tijdje...

En het laatste: Donateur bonussen
Wanneer komen de donateur mines en bonussen en dergelijke? bv. /nick , /smelt enzo? Of komen die niet?

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Over de votes: het nadeel is als je ze omhoog brengt naar 150.000 dat mine a,b en bijna niet gebruikt worden omdat als je vote al genoeg hebt om mine a en b te passeren zonder te minen ;)

Een paar levels xp per vote lijkt me dan wel een goed idee :D

En met de rest ben ik het ook eens ;)

-Master

Status
Niet open voor verdere reacties.