Moderator solicitatie

Denk je dat je Het haunted team mag versterken

• Nee

• Ja

• Ik hoop het

Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Hallo jongens Even een vraag hier zoals elke keer weer heb ik weer gesolliciteerd voor moderator.

nu wil ik graag weten wie heeft dit nog meer gedaan, Als je dit hebt gedaan laat het hieronder weten

en laat natuurlijk ook weten of je er vertrouwen in hebt

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Heel leuk dat je belangstelling toont voor alle andere mensen, maar ik zou geen vooroordeel hebben. Het staffteam beslist wie mod word en daar kunen degene die gesolliciteerd hebben nog geen oordeel over hebben. En als je nu al denkt dat je niet wordt geaccepteerd had je eigenlijk beter niet kunnen solliciteren.

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Heel leuk dat je belangstelling toont voor alle andere mensen, maar ik zou geen vooroordeel hebben. Het staffteam beslist wie mod word en daar kunen degene die gesolliciteerd hebben nog geen oordeel over hebben. En als je nu al denkt dat je niet wordt geaccepteerd had je eigenlijk beter niet kunnen solliciteren.

heb ik ooit gezegd dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik aangenomen wordt en verder gaat het forum een beetje dood en daarbij vraag ik ook niet om mensen zn mening over mij maar gwn dat je hier neer kan zetten of je gesolliciteerd hebt

Mvg Max

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb uiteraard gesolliciteerd, ik heb veel ervaring binnen servers. Alleen heeft dit topic niet heel veel zin :$?
Als je solliciteert moet je gewoon afwachten tot eventueel een reactie terug. ;-)

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
dit topic heeft inderdaad niet veel zin maar ja het forum gaat een klein beetje dood tegenover vroeger vandaar \

CaptainMaxJWZ

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
dit topic heeft inderdaad niet veel zin maar ja het forum gaat een klein beetje dood tegenover vroeger vandaar \

CaptainMaxJWZ
Daar geef ik je gelijk in, maar start anders een topic waar iedereen mee kan doen :-)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com