Moderator worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammie_26

Niet Verified
25 dec 2015
3
0
47
20
Hallo ik zou me graag op willen geven als moderator voor survival1. ik heb namelijk als flink wat ervaring op deze server.
en ik heb al vaak problemen opgelost. Mijn Minecraft naam is JeBoySammie en ik vol doe aan alle eisen

Groetjes Sam

Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Waarom zou je zeggen dat je 13 bent als je 16 bent

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Survival heeft ook al drie mods en een manager. Waarvan er meestal wel eentje online is

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Hoi @Sammie_26

Zoals al gezegd is gaan sollicitaties niet via een zelfgemaakt topic en staat op de Documentatie beschreven hoe je zou kunnen solliciteren.

Zoals ook al gezegd is de eis van minimaal 16, iemand die zichzelf serieus neemt gaat niet op het forum doen alsof hij/zij pas 13 is.
Als ik twijfel aan de leeftijd maar verder wel interesse heb in de persoon ga ik best ver om te controleren of die persoon aan de eisen voldoet.
Desnoods moet ik naar hen toe reizen in RL. Dus denk maar niet dat ik iemand op zijn blauwe ogen zomaar geloof :yum:

Op dit moment hebben wij de volgende moderators op Survival:
@Stuyvert
@freakiebeakie
@civicvti99

Daarnaast krijgen wij indien nodig hulp van leden van de overige teams hulp, en bieden dat ook bij hen indien mogelijk en noodzakelijk.

Overigens hebben wij besloten als survival team dat nieuwe leden in het survival team zelf te benaderen en te ondervragen.
Dit doen wij zodat wij uitvoerig vooraf onderzoek kunnen doen naar de betreffende personen die mogelijk in aanmerking kunnen komen.

Hierbij doe ik een slotje op dit topic en hopen wij dat in het vervolg niet dit soort topics worden aangemaakt.

Met Vriendelijke Groet,
Team Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.