Modern cathedral build

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Even een preview van mijn huidige built. Naast mijn haven project en 4 torens complex komt een survival friendly versie van de redstone cathedral welke wel op youtube te vinden is. Hieronder plaats ik een paar plaatjes. Mocht je meer willen zien of het bouwen willen volgen, warp naar docmania en volg de bordjes modern cathedral build. Tevens kun je van af deze warp naar de haven lopen om daar te kijken.

o0sac1.png

s241nk.png

qp53jb.png

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
12
Groningen, Haren
Epische shizzle meeeeeen!

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Nice! Wordt de kathedraal met moderne gotiek? Of meer gewoon modern?

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
modern genoeg dat er een complete winkelcentrum in komt :p:p:p:p

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
maar Doc, die haven enzo he van jou..... heb je wel eens ooit eraan gedacht een adventure map te bouwen? xD lijkt me echt vet, allemaal van die industrie complexen enzo ^^

zzz (2).jpg

klik voor zoom in :)

aan die giant mushrooms links bovenin kan je goed zien hoe groot het is O_O

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
26
Amsterdam
www.technicpack.net
maar Doc, die haven enzo he van jou..... heb je wel eens ooit eraan gedacht een adventure map te bouwen? xD lijkt me echt vet, allemaal van die industrie complexen enzo ^^

Bekijk bijlage 893
klik voor zoom in :)

aan die giant mushrooms links bovenin kan je goed zien hoe groot het is O_O
Omg dat is niet normaal meer o.o
Wie heeft dat gemaakt?? :o
Ik ben het helemaal met je eens dat daarvan een adventure map gemaakt moet worden :p

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Omg dat is niet normaal meer o.o
Wie heeft dat gemaakt?? :eek:
Ik ben het helemaal met je eens dat daarvan een adventure map gemaakt moet worden :p

ik was ervan overtuigd dat iedereen dit wel kende :p

Dit is allemaal van Branolia, hij heeft zn naam dan ook in-game veranderd in "Docwerker" tijdens dit project :p

hij had destijds ook een hele grote woolfarm van 4 verdiepingen waar hij mensen liet werken tegen betaling, omdat ie zo belachelijk veel colored wool nodig had xD

kijk..... zulk soort dingen zouden in het haunted magazine moeten zitten he :p @maaraa

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
26
Amsterdam
www.technicpack.net
ik was ervan overtuigd dat iedereen dit wel kende :p

Dit is allemaal van Branolia, hij heeft zn naam dan ook in-game veranderd in "Docwerker" tijdens dit project :p

hij had destijds ook een hele grote woolfarm van 4 verdiepingen waar hij mensen liet werken tegen betaling, omdat ie zo belachelijk veel colored wool nodig had xD

kijk..... zulk soort dingen zouden in het haunted magazine moeten zitten he :p @maaraa
O M G
@Branolia je kan echt awesome bouwen! ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Vooral dat onderste schip zou je eens moeten bekijken, echt vet, je ziet daar helemaal hoe dat schip in aanbouw is, zelfs een kraan die net een groot stuk van het dek erop aan het plaatsen is enzo xD

Status
Niet open voor verdere reacties.