Mods/admins

Status
Niet open voor verdere reacties.

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
He jongens En meisjes Nu doe ik het hopelijk op het goede formudeel. Hier kun je je mening geven over mods/admins, vragen stellen en nog veel meer.
Als mensen daar antwoord op kunnen geven, zou dat wel heel fijn zijn. Ik begin meteen met een vraag: Waarom is Mainth Banned en Ex-Mod, ik vond hem wel goed als mod? PS; heb ik weer niet het goede forumdeel, waar moet het dan???

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
He jongens En meisjes Nu doe ik het hopelijk op het goede formudeel. Hier kun je je mening geven over mods/admins, vragen stellen en nog veel meer.
Als mensen daar antwoord op kunnen geven, zou dat wel heel fijn zijn. Ik begin meteen met een vraag: Waarom is Mainth Banned en Ex-Mod, ik vond hem wel goed als mod? PS; heb ik weer niet het goede forumdeel, waar moet het dan???
Je hoeft denk ik niet te weten over de Ban als Moderator van Mainth.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Persoonlijk vind ik dit een foute topic. Ga dit dan ook aan @remymine voorleggen.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Klopt Branolia. Dit zijn geen zaken die spelers aangaan en de discussie is niet gewenst.
Cas zegt het heel mooi: "Je hoeft denk ik niet te weten.."

Klopt helemaal, wat Haunted intern beslist is geheel aan de eigenaren.

Zelfs het openbaar vermelden is eigenlijk niet eens erg netjes, dus ik ga dit topic 'de nek omdraaien'.

Groet, Hape

Status
Niet open voor verdere reacties.