Moet je weg als iemand dat vraagt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

janeeja

Guest
Ik ben god in survival en tp weleens naar mensen die dan vragen of ik weg wil, dit doe ik natuurlijk wel maar het schoot me te binnen het niet alsof ik daar iets kan doen omdat ze het toch geclaimed hebben en ze kunnen toch /tptoggle, verder heb ik er eigenlijk voor betaald, dus moet je weg als iemand dat vraagt?

K

Kogetsoo

Guest
Mensen kunnen zich daar aan storen, ofwel hun spelplezier wordt verstoord. Ik zie dat als griefen als het duidelijk is dat de persoon in kwestie dit bewust doet. Een rank is geen vrijbrief om dit te kunnen doen als iemand daar last van heeft.

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: Thluy
C

Checkpointx

Guest
Daarnaast heb ikzelf wel eens meegemaakt dat:
  • iemand de blokken die ik aan het hakken was probeerde te stelen
  • Als er per ongelijk tijdens het craften iets dropt oppakken
  • in de weg gaan staan als ik blokken wil plaatsen.
Daarnaast kan iemand ook net zn claim aan het aanpassen zijn wat ook niet handig is om mensen in de buurt te hebben. Dit is ook de reden waarom ik altijd een screen recorder stand-by heb als ik speel, als iemand lastig doet staat hij gelijk op video voor een report.

Ik wou ook dat dit allemaal niet nodig is, maar helaas zijn er mensen die erop uit zijn om het voor anderen te proberen verpesten. Kortom als iemand vraagt of je weg wil gaan dan doe je dat, je hebt niet betaald om anderen tot last te zijn.

• Like
Reactions: LookBehindYah
Status
Niet open voor verdere reacties.