Mute door biba13.

Status
Niet open voor verdere reacties.

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Hey all,

Gisteren crashte de Skyblock server, twice.
Ik zag toevallig Biba, de Mod, in tab staan. Dat herinnerde me aan het programma dat mijn zusje die ochtend keek, de Bibaboerderij. Ik zei: "Bibaboerderij" in de chat en kreeg direct een mute van 48h.
Naar mijn mening is dit onterecht. Geen waarschuwing, niets. Daarna probeer ik nog een mogelijkheid te vinden om het te bespreken, door middel van /friend add <naam> en dan gaat Biba dreigen dat ik een ban krijg als ik de mute probeer te omzeilen.

Naar mijn mening is dit allemaal zeer onterecht. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

M.v.g. Robin (i.g.n. iRobin4life)

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
88
46
139
Je praatte ook via mail en voor mij is Bibaboerderij een belediging. Jij vindt misschien van niet maar iedereen is anders.

Mvg,
Biba30

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Beste,
Ik probeerde inderdaad via de mail te praten. Want tja als je een mute onterecht vind ga je er natuurlijk tegenin..
Ik wist niet dat het voor jou een belediging was. Ik hoorde via remymine al het een en ander. Als het als een belediging aankwam, sorry daarvoor. Ik vond het persoonlijk wel leuk. Maar goed niet iedereen kan die mening delen.
Nogmaals excuses hiervoor. Had het zelf wel fijn gevonden als er een waarschuwing van te pas geweest zou zijn in plaats van een directe mute van twee dagen.

Gr,
Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.