Mute of bug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Ik kan over heel haunted niet meer praten in de chat (Behalve pvp servers dan). Heb ik een mute? Lijkt me niet, want dan zou er een tijd bij moeten staan en een reden. Dus dit zal een andere reden moeten hebben. Wat is het?
Ps: Als ik probeer te praten staat er dit: Cannot send chat message
Gr. Colinmeinema

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hmmm, zou een bug moeten zijn, ik kreeg ook dat probleem eens in survival3 , ikzat bugged in de grond, en ik kon letterlijk niets typen, geen commands niets. ik moest maar steeds /spawn spammen op perfecte timing om er te geraken, maar lukte niet, dus logde ik in en uit. Probeer ook in en uit te loggen. Als dat niet werkt, heb ik geen idee wat er aan de hand is.

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Hmmm, zou een bug moeten zijn, ik kreeg ook dat probleem eens in survival3 , ikzat bugged in de grond, en ik kon letterlijk niets typen, geen commands niets. ik moest maar steeds /spawn spammen op perfecte timing om er te geraken, maar lukte niet, dus logde ik in en uit. Probeer ook in en uit te loggen. Als dat niet werkt, heb ik geen idee wat er aan de hand is.
Ik ga het proberen

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Nope, er blijft staan: Cannot send chat message

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Gebruik je enige chat mods? of Chat prefixen die je aangezien niet kan gebruiken of geen permissie voor hebt.
De enige mod die ik op mijn pc heb staan van mc is Optifine

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Uh volgens mij heb je aan je chat command zitten prutsen
Hij staat dat je alleen de opdrachten ziet denk ik, en je moet het zetten zodat je kan typen. Wacht straks miss screens

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Hij staat dat je alleen de opdrachten ziet denk ik, en je moet het zetten zodat je kan typen. Wacht straks miss screens
Heb het gefixd, had me chat op commands only staan -_-, ik ben niet de slimste xD

Status
Niet open voor verdere reacties.