Geweigerd Mute op vanilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
hallo beste staff,

ik was op vanilla aan het spelen en kwam wat bekende tegen blijkbaar van thuis.
dus wij waren beetje aan het klote om het zo maar te zeggen met tel nummers die wij beide kennen.
ik krijg hier voor een mute en 1 min later komt walking_fridge binnen lopen en zegt het volgende: https://www.haunted-mc.com/chatlog/?report=5e5ec1e8b4964756a8ebf737fd0cbf0a
ik voeg hierbij een screenshot van mijn mute die is genomen om 19:58.
als ik het goed heb word ik hier een beetje beschouwd als een minder waardig iemand omdat de rest een waarschuwing krijgt en ik niet als ik fout zit laat het weten maar ik geloof dat die geneog bewijs is.
trouwns xevilcraftx gaf mij hiervoor mute en ik gok ook een waarschuwing die hiervoor kwam die niet over telefoornummers zeggen ging trouwns.

ik hoop dat dit duidelijk is en genoeg bewijs.
groetjes sneaky

Bijlagen

• 2015-11-04_19.58.48.png
    2015-11-04_19.58.48.png
    226,6 KB · Bekeken: 94
D

Deleted member 3363

Guest
UNMUTE GEWEIGERD.
Hallo,

Helaas, er is geen (verkorte) unmute mogelijk op het moment. Telefoonnummers uitwisselen is verboden op HauntedMC. Al helemaal als deze niet van jou zelf zijn, en de eigenaar zoals in dit geval er niets van af weet. Dit is wettelijk gezien strafbaar alias privacyschending. Het volgende unmute verzoek mag over een maand weer worden ingediend. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Last edited by a moderator:

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Ik heb hier verder niks aan toe te voegen.

Het is verboden om persoonlijke gegevens van anderen door te geven aan anderen.
Zeker als deze niet van jou zijn.

De Mute moet je maar uit gaan zitten...

• Like
Reactions: Deleted member 3363
Status
Niet open voor verdere reacties.