Geweigerd Mute vanwege opkomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
Ik (JuulX) ben net gemute bij KitPvP, er was iemand die schold met k*nker en ik kan daar gewoon echt niet tegen, ik werd een beetje boos, maar schelden dat deed ik niet, de mod die er was keek waarschijnlijk alleen naar de woorden die werden gebruikt, want ik zei: met k*nker schelden is fk zielig; als je met k*nker scheld kan je verwachten dat iedereen je haat, ik kreeg een tweede waarschuwing, dus toen zei ik iets van: Wauw, Haunted spoort niet helemaal, ik heb nu dus 1 week mute vanwege; schelden (onterecht!) en disrespect.

De reden dat ik ook zo boos werd, was omdat in mijn familie beide opa's gestorven zijn door ******, het ligt me gewoon erg hoog, en als iemand gaat schelden met ****** ofzo, word ik daar gwn heel boos van.

Is het mogelijk dat mijn mute van 1 week, 1 dag kan worden? Of gewoon helemaal weg, want dit is best oneerlijk en mijn reactie was best logisch..

Mvg,
Julia
ingame:
JuulX

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Beste Julia,

Ik had je voordat je boos werd omdat iemand met een vreselijke ziekte schold al 2x gewaarschuwd dat je op je taalgebruik moest letten. Ook is het niet aan jou om mensen aan te spreken op hun gedrag, daar zijn wij voor. Natuurlijk mag je ons helpen met die taak door ./report te gebruiken of mensen te reporten op het forum. De speler is inmiddels al verbannen van de server. Volgende keer kun je de taak beter aan ons overlaten. De mute blijft staan want ik had je al genoeg gewaarschuwd en toch bleef je daarna schelden.

MVG,
RiseRob

Status
Niet open voor verdere reacties.