Mute vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

YouWantPixels

God
YouWantPixels
YouWantPixels ✔
God
31 jan 2015
64
19
139
22
Den Haag
Hallo,

Ik ben gemute maar ik weet niet waarom en ik vraag me dat af.
Nu kan ik maarliefst een maand niet in de chat praten ook al vind ik het zo leuk!
Er staat dat ik een server heb genoemd maar dat heb ik nooit gedaan en is een server noemen een maand en 11 dagen mute niet een beetje overdreven.
Weet iemand hier antwoord op
Kunt u dat dan zeggen alsjeblieft

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
Ik denk dat je in je insteling het gezeten bekijk deze foto`s om te kijken of het dit ook is.
VCimYOJ.jpg

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
@Creeperjoep ,hij wilt een uitleg van waarom hij gemute is op de server. Dit is een straf dat staff leden je geven als je ongepaste dingen zegt in de chat, zoals schelden en benoemen van andere servers (in dit geval)

Het is waarschijnlijker handiger om dit te vragen onder het kopje unban aanvragen, want deze topic zal gewoon gesloten worden..

YouWantPixels

God
YouWantPixels
YouWantPixels ✔
God
31 jan 2015
64
19
139
22
Den Haag
@Creeperjoep ,hij wilt een uitleg van waarom hij gemute is op de server. Dit is een straf dat staff leden je geven als je ongepaste dingen zegt in de chat, zoals schelden en benoemen van andere servers (in dit geval)

Het is waarschijnlijker handiger om dit te vragen onder het kopje unban aanvragen, want deze topic zal gewoon gesloten worden..

Oke dankje voor de tip dat zal ik doen

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
#MuteInVerkeerdeTopicsPlaatsenHype. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.