Geweigerd Mute

Status
Niet open voor verdere reacties.

jort145

Niet Verified
30 jul 2015
7
0
15
19
Jammer dat de topic direct afgesloten is. Ik knip en plak de topic onderop.

Ik heb mijn zoon aangesproken en hij beweert bij hoog en laag dat hij geen uitspraken heeft gedaan als:
je moederrrrrrrrrrrrrrr: viel dood neer tijdens het mijnen.
je moederrrrrrrrrrrrrrr: heeft een varken in huis.

Ik weet niet wat ik van die uitspraken moet geloven, ik trek ze ten zeerste in twijfel.

je moederrrrrrrr als gebruikersnaam vind ikzelf inderdaad ook niet passend.
-----
  1. Mijn zoon is tijdelijk gemute. Hij is tien jaar en had al een maand lang de bewuste nickname "jemoeder". Van gegeven hints is hij niet op de hoogte, die werd in het engels getikt, dat begreep hij niet. Misschien duidelijker zijn voor er een mute wordt gegeven? Engels kan hij moeilijk lezen. Waarom hints op een nederlandse server in het engels en dan 'straf' geven in het nederlands?

Ik vraag niet om een unmute, want hij is altijd netjes in de chat, dat gaat me te ver. Duidelijker zijn zou een hoop ergernis voorkomen. Men praat soms met kinderen op de server en niet met volwassenen.

Je bent tijdelijk gemute op 26-11-2015 op 13:03 door Doc-Brano.
    Ongepaste nickname, blijkbaar is de hint niet duidelijk genoeg geweest.
    jort145, Vandaag om 11:52Meld

2. Offline
    Doc_BranoModeratorStaff Member

Van engels is geen sprake. Heb hem in chat gewaarschuwd. Heb zijn nickname zelfs nog op afstand voor hem veranderd. Echter zijn reactie was dat hij hem veranderde en er nog meer de nadruk oplegde. Afgezien van het feit dat hij een nickname gebruikt die denegerend is naar anderen (zeker op pvp gebied), weigerde hij de aanwijzingen van de staff op te volgen.

• Ongepaste of aanstoot gevende nicknames en MC-namen zijn niet toegestaan. Het misbruiken van een naam die door de tekst filters wordt geblokkeerd is niet toegestaan.

Aanwijzigen van staff moeten altijd worden opgevolgd
    De regels zijn duidelijk. Zijn nickname zorgde er voor dat elke keer dat hij van de chat gebruik maakte voor alles wat hij zij Je Moederrrrrrrrrrrrrrr kwam te staan. Dit kan zeer kwetsend overkomen. Enkele voorbeelden je moederrrrrrrrrrrrrrr: viel dood neer tijdens het mijnen. Je moederrrrrrrrrrrrrrr: heeft een varken in huis. Deze kleine voorbeelden tonen heel goed aan waarom we dit niet toelaten.

De unmute duurt een week. In die week kan hij nog gewoon spelen. Hij kan ook gewoon communiceren met spelers buiten haunted network om via skype, teamspeak of vergelijkbaar alleen niet via de haunted servers. Na de week is hij van harte welkom weer van de chat gebruik te maken zolang hij zich aan de regels houd.​

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
unmute afgewezen, herhaaldelijk topic aanmaken veranderd daar niks aan

Status
Niet open voor verdere reacties.