[muted] tag

Onze Stelling: Ik wil een muted tag (niet zelf maar voor muted spelers :p)

• Ja

Votes: 5 50,0%
  • Nee

Votes: 2 20,0%
  • Geen mening

Votes: 0 0,0%
  • Ik denk dat dit er niet komt

• Ik denk dat dit er niet komt, maar ik ben het eens

• Neutraal

Votes: 1 10,0%
  • Ik hoop echt met heel mijn hart dat dit idee nooit komt.

Votes: 2 20,0%

• Total voters
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
We kennen het (bijna) allemaal, muted zijn, iemand vraagt je iets en je kunt niet reageren, waarop de ander zegt dat je dom, stom etc bent.

Maarre, een [MUTED] tag kan ervoor zorgen (tab+boven je mc koppie), dat ze weten dat je mute hebt, mensen praten (vaak) via signs om toch antwoord te geven en flame wars te voorkomen (ik ben van mening dat dit mute omzeilen is, maar ik ben niet jij), hierdoor (kan) je denk ik een ban zijn, en zelfs als dit niet zo is, een [MUTED] tag kan best handig zijn

Mvg
EenMens

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
22
Nederland
+1 voor dat [Muted] tag idee.

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Snelle comment hoor :3

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Opinie peiling toegevoegd

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Als je het zou willen, dan word een tag best onoverzichtelijk. Je kan het beste een melding krijgen in chat als je zijn/haar naam in chat typt, maar ik weet zelfs nog niet of je wel zoiets wilt..

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Ibob63 ik snap niet waarom je het onoverzichtelijk vindt, maar iedereen heeft zijn mening

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik zal even uitleggen waarom ik het onoverzichtelijk vind, en waarom ik het niet nodig vind.

Onoverzichtelijkheid:
-Hele lange naam in tab
-Lange naam in chat

En, waarom vind ik het niet nodig?
Je kan toch beter zorgen dat mensen niet gemute worden dan dat je tags erbij verzint om te laten zien dat iemand gemute is, niet iedereen hoeft te weten wie gemute is, je zet dan eigenlijk al die muted mensen op een denkbeeldig podium. Zovan: ''Kijk hier, deze is gemute''. Ik denk persoonlijk dat het beter is dat alleen staff weet wie gemute is, en dat je dat anders maar via Skype/ts moet horen.

Zoals ik dus al zei, als je in-game mensen aanspreekt op bijvoorbeeld hun taalgebruik, dan heb je helemaal geen special tag nodig, en tbh zet je de mensen best voor schut met zo'n tag

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
We kennen het (bijna) allemaal, muted zijn, iemand vraagt je iets en je kunt niet reageren, waarop de ander zegt dat je dom, stom etc bent.

Maarre, een [MUTED] tag kan ervoor zorgen (tab+boven je mc koppie), dat ze weten dat je mute hebt, mensen praten (vaak) via signs om toch antwoord te geven en flame wars te voorkomen (ik ben van mening dat dit mute omzeilen is, maar ik ben niet jij), hierdoor (kan) je denk ik een ban zijn, en zelfs als dit niet zo is, een [MUTED] tag kan best handig zijn

Mvg
EenMens

Als je het zou willen, dan word een tag best onoverzichtelijk. Je kan het beste een melding krijgen in chat als je zijn/haar naam in chat typt, maar ik weet zelfs nog niet of je wel zoiets wilt..

Goed idee @EenMens maar ik denk dat het idee van @iBob63 iets efficiënter is. Maar zoals ik al zei is het wel een slim idee.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Je hebt al een prefix van je 'Donator' rank, indien je uiteraard een Rank hebt gekocht. Zoals @iBob63 al zei; het is erg onoverzichtelijk in de chat en boven je hoofd.

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Aan de ene kant is het handig maar aan de andere kant is het ook wel een beetje kleinerend

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Heel fijn dat je meedenkt voor de server. Dit wordt erg gewaardeerd.
Het idee gaat het het helaas niet worden, het zorgt voor veel conflicten met bestaande plugins (er is een maximale lengte van prefixen, namen en suffixen) en is wat ons betreft overbodig. Iemand die muted is verdiend naar mijn mening ook niet die aandacht.
Toch bedankt voor je idee!

Mvg Remy

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Beste,

Heel fijn dat je meedenkt voor de server. Dit wordt erg gewaardeerd.
Het idee gaat het het helaas niet worden, het zorgt voor veel conflicten met bestaande plugins (er is een maximale lengte van prefixen, namen en suffixen) en is wat ons betreft overbodig. Iemand die muted is verdiend naar mijn mening ook niet die aandacht.
Toch bedankt voor je idee!

Mvg Remy

En die muted tagg/bericht als je bijvoorbeeld een msg naar iemand stuurt die een mute heeft?

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Beste @remymine
Ja, je hebt opzich gelijk, maar het is best vervelend dat als je iets vraagt aan een muted persoon, je niet geantwoordt wordt, en je weet niet dat deze persoon een mute heeft, het gevoel krijgt dat je bewust genegeerd wordt, daarom zou ik het zowiezo al erg fijn vinden als het idee van @iBob63 , bijv als je een msgtje of bericht met naam van muted persoon stuurt, je bijv dit krijgt in chat: Deze persoon is muted, en dan optioneel een length en reason, maar in ieder geval de info dat hij muted is, zo voor kom je oorlogen met scheldwoorden, misschien ook wel fijn om een anti swear erin te gooien, aangezien ene Iron_Kevin gisteren online kwam met het bericht: Alle joden moeten vergast worden in concentratie kampen, met een paar ziektes er tussen in

Mvg
Eenmens

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
22
Nederland
Beste @remymine
Ja, je hebt opzich gelijk, maar het is best vervelend dat als je iets vraagt aan een muted persoon, je niet geantwoordt wordt, en je weet niet dat deze persoon een mute heeft, het gevoel krijgt dat je bewust genegeerd wordt, daarom zou ik het zowiezo al erg fijn vinden als het idee van @iBob63 , bijv als je een msgtje of bericht met naam van muted persoon stuurt, je bijv dit krijgt in chat: Deze persoon is muted, en dan optioneel een length en reason, maar in ieder geval de info dat hij muted is, zo voor kom je oorlogen met scheldwoorden.
Precies!

Status
Niet open voor verdere reacties.