C CoolestCatFra Niet Verified 27 apr 2015 2 0 22 24 28 mrt 2016 #1 Hoi, Ik ben vandaag muted gewoorden zogenaam "na waarschuwing" maar dit heb ik nooit binnen gekregen? ik heb goed op de chat gelet, en toch kreeg ik mute. zou ik unmuted kunnen worden? hierbij beloof ik nooit meer op msg te spammen.
Hoi, Ik ben vandaag muted gewoorden zogenaam "na waarschuwing" maar dit heb ik nooit binnen gekregen? ik heb goed op de chat gelet, en toch kreeg ik mute. zou ik unmuted kunnen worden? hierbij beloof ik nooit meer op msg te spammen.
Master_genius_1 Niet Verified 14 dec 2014 835 164 234 25 Amsterdam www.technicpack.net 28 mrt 2016 #2 Verkeerde forum plek, topic wordt verplaatst. Mijn collega @Twana handelt dit verder af.
C CoolestCatFra Niet Verified 27 apr 2015 2 0 22 24 28 mrt 2016 #3 Master_genius_1 zei: Verkeerde forum plek, topic wordt verplaatst. Mijn collega @Twana handelt dit verder af. Click to expand... Sorry ik ben hier niet goed in :/
Master_genius_1 zei: Verkeerde forum plek, topic wordt verplaatst. Mijn collega @Twana handelt dit verder af. Click to expand... Sorry ik ben hier niet goed in :/
DuracellKonijn Supreme DuracellKonijn ✔ Supreme 13 okt 2014 847 385 380 24 Antwerpen 28 mrt 2016 #4 hallo, je was aan het spammen in msg wat ook tegen de regels is. Ik heb je een waarschuwing gegeven, en die heb je dus ook genegeerd/niet gezien. Je ben unmuted over 7dagen. Gewoon uit zitten. Mvg Twana
hallo, je was aan het spammen in msg wat ook tegen de regels is. Ik heb je een waarschuwing gegeven, en die heb je dus ook genegeerd/niet gezien. Je ben unmuted over 7dagen. Gewoon uit zitten. Mvg Twana