#na-aap door candylove098

Status
Niet open voor verdere reacties.

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
24
De Nederlanden
Sorry als het verkeerd is geplaatst maar het is in creative gebeurd.....

Hallo, ik heb een ontwerp gemaakt van een huis en ik heb die 100% zekf gemaakt. Ik had gezegd geen copyright dus niks na bouwen, maar een meisje die mijn plot laatst mooi vond heeft mijn ontwerp totaal nageaapt. Ik heb haar eerst vriendelijk gevraagd of ze het wou weghalen want het is bijna naast mijn plot. Het is trouwens mijn 1ste plot. MC Naam: XxNikkiLovexX. Ze heeft het nog niet weg gehaald en ik vind het erg irritant doe het dan ergens anders ver van me plot vandaan maar nee schuin tegenover me heeft ze het plot gebouwd!
Alsjeblieft doe er iets aan.
NOG met MVG
Nikki

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Sorry als het verkeerd is geplaatst maar het is in creative gebeurd.....

Hallo, ik heb een ontwerp gemaakt van een huis en ik heb die 100% zekf gemaakt. Ik had gezegd geen copyright dus niks na bouwen, maar een meisje die mijn plot laatst mooi vond heeft mijn ontwerp totaal nageaapt. Ik heb haar eerst vriendelijk gevraagd of ze het wou weghalen want het is bijna naast mijn plot. Het is trouwens mijn 1ste plot. MC Naam: XxNikkiLovexX. Ze heeft het nog niet weg gehaald en ik vind het erg irritant doe het dan ergens anders ver van me plot vandaan maar nee schuin tegenover me heeft ze het plot gebouwd!
Alsjeblieft doe er iets aan.
NOG met MVG
Nikki
copyright? mag ik de documenten zien?

1. dit is een nutteloos topic, wil je niet na geaapt worden? ga naar singleplayer
2. wat wil jij dat we hier aan doen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.