"naaien/bedriegen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Hey mensjes

Misschien klinkt dit dom maar hoe erg mag je "naaien" op Factions daar bdl ik mee niet schelden ofzo... Maar hoe je dingen mag doen (Bijv: Stuffback fight maar dan doe je het nie..... Hoe erg zijn de regels voor zulke dingen zoals, stuffback fight en dan nie doen.? :P dus ik bedoel je niet de regels zoals schelden ofzo maar in het net "Bedriegen"...

Mijn vraag is nu zit er ook een grens aan?...?

Groetjes, JeWeetZelfCas<God

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Misschien gaat het mis gierboven met allemaal dingen ;(. Maar oke slotje.?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Wat artho zegt hoeft niet perse waar te zijn :). Ik zou wachten op een bevestiging vab een moderator.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Idd je mag absoluuuuuuuut niet hacken. Uh @Pelle factions is gwn een spel dat hoort om te bedriegen.
Je kan evengoed zeggen: je mag mijn base niet kapot maken of ik report je

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
T gaat niet om je antwoord, t gaat om het idee.
Cas stelt een vraag en als 1 member antwoord geeft wil die al meteen slotjr, terwijl het antwoord van die member helemaal niet goed hoeft te zijn.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
T gaat niet om je antwoord, t gaat om het idee.
Cas stelt een vraag en als 1 member antwoord geeft wil die al meteen slotjr, terwijl het antwoord van die member helemaal niet goed hoeft te zijn.
Okay, dan wachten we gezellig op de staff :P

• Like
Reactions: Pelle

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Hoe erg zijn de regels voor zulke dingen zoals, stuffback fight en dan nie doen.?

LOL! waar heb je het uberhaupt over? die stuffback "regel" is gewoon puur een scam, dit heeft verder niks met de server te maken, dit is een zogenaamd regeltje dat mensen zelf bedacht hebben gewoon totaal buiten de server regels om ;) ....

JA je zult gescammed worden in gevechten met "stuffback"

NEE je zult geen spullen terug krijgen van gevechten die je aangaat met je gekke "stuffback" regel

(idd sommige mensen geven wel spullen terug hoor, maarja, je moet er niet vanuit gaan ;) )

Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Er zijn ook mensen die wél spullen teruggeven. Danku!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik persoonlijk doe het af en toe als mensen echt neits anders hebben ;p