Netwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
23
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
Nu, ik merk een aantal topics over 'lagg' en dergelijke, nu wat ik me afvraag, kan dit ook niet aan jullie zelf liggen ? Niet ieders netwerk is hetzelfde. Daarbij, ik heb hier nooit last van ? Wel een beetje lagg als ik enorm veel mobs in mijn farm heb... maar dat is alles. Ik vraag me dit vooral af omdat er ook vaak mensen in-game, vertellen dat ze lagg hebben, maar ik merk hier niks van ? Waar denken jullie dat dit probleem 'aan te danken' heeft ?

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Als ik lagg heb, ligt het sws aan me laptop.
Lagg van de server krijg ik alleen maar net voor de restart die iedere dag gebeurt.

groetjess

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
De lagg ligt wel aan de server ( lagg is er sinds de vriend plug-in er weer in is) tis best irritant met pvp etc. Op survival weet ik niet hoe erg het is maar op Factions,kitpvp etc. Is t wel erg

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
23
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
De lagg ligt wel aan de server ( lagg is er sinds de vriend plug-in er weer in is) tis best irritant met pvp etc. Op survival weet ik niet hoe erg het is maar op Factions,kitpvp etc. Is t wel erg
Kitpvp ben ik ook regelmatig, heb ik het ook niet op... Naja zoals ik al zei ik ben helemaal niet zeker, maar vind het wel vreemd dat ik er dan geen last van zou hebben ?

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Kitpvp ben ik ook regelmatig, heb ik het ook niet op... Naja zoals ik al zei ik ben helemaal niet zeker, maar vind het wel vreemd dat ik er dan geen last van zou hebben ?
Nou kijk t zijn niet echt lagg van de hele tijd lagg, maar meer korte lagg momentjes... Dat je 10 sec stil staat bijv..

K

Kogetsoo

Guest
10 seconden is wel erg lang en ligt waarschijnlijk toch aan jouw verbinding.
Op kitpvp heb ik zelden langer dan een seconde lag.

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: SyanHD

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Haha pure onzin. Maar goed neem het je niet kwalijk, niet iedereen heeft verstand hiervan.

• Like
Reactions: SyanHD

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Maar toch, de lagg is aanzienlijk meer geworden op factions, nu de /friends plugin erin is gezet. Het is vooral blocklaggs tijdens het minen bij mij, en anderen hebben er wel last van in pvp. Of ze geven "lagg" de schuld, als ze doodgaan...

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Iedereen heeft last van lagg op de faction server. Het loopt even goed en dan is er telkens weer 2 sec lagg en zo gaat dat door.

Status
Niet open voor verdere reacties.