Nicknames

Status
Niet open voor verdere reacties.

StitchPanda_

Niet Verified
9 dec 2015
5
0
25
19
Ik ben gekilled op factions met iets wat blijkbaar bannable is . Ik zou van iemand Veel obsidian krijgen voor de base , Maar iemand had zn nickname hetzelfde als die man Maar net iets anders en heeft me toen gekilled.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Ik ben gekilled op factions met iets wat blijkbaar bannable is . Ik zou van iemand Veel obsidian krijgen voor de base , Maar iemand had zn nickname hetzelfde als die man Maar net iets anders en heeft me toen gekilled.
Probeer /realname <nickname> te doen

Mvg Dion

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Zorgen voor bewijs, als er bewijs is dat dit is gebeurd zal die speler worden bestraft.

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Dat is strategisch

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
xcasanovaa probeerde het ook met mij maar men ex f leader was legend en hij god dus fail van hem
en men ex f leader was engels en niet Nederlands :P

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
xcasanovaa probeerde het ook met mij maar men ex f leader was legend en hij god dus fail van hem
en men ex f leader was engels en niet Nederlands :p
En wat voegt dat toe aan het topic?

Zoals eerder genoemd idd bewijs leveren, betere opmaak van je post, en bij het juiste forum-onderdeel.

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Als je meer bewijs hebt kun je een Report aanmaken,

Fake nicks zijn verboden hier kun je een straf voor krijgen.

Gr. Fridge

Status
Niet open voor verdere reacties.