Nieuw op factions

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boriscool1

Niet Verified
19 dec 2013
18
0
67
Hey allemaal,

ik speel nu al best lang op Haunted Network en wat andere servers, vooral de non-pvp games maar het leek me leuk om Factions te gaan spelen. Ik heb nu de algemene informatie topics gelezen, maar daar staan alleen commands en wat korte informatie, dus ik snap het nog niet helemaal.
Als iemand het nog een keer zou willen uitleggen zou dat erg fijn zijn :)

Boriscool1

Boriscool1

Niet Verified
19 dec 2013
18
0
67
Bijvoorbeeld ook: hoe kom je aan sterke gear als je net begint, hoe kom je aan voedsel, etc, want ik kan niks slopen.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Bijvoorbeeld ook: hoe kom je aan sterke gear als je net begint, hoe kom je aan voedsel, etc, want ik kan niks slopen.
Posts bewerken kan ook.
Vertel eens wat gerichtere vragen zoals 'Hoe kan ik iemand enemy maken' etc. ;)
Dan kan men jou beter helpen!

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
je kan pas blokken slopen als je een stukje uit spawn bent gelopen. Anders zou de map naast spawn helemaal verpest zijn :)
Voedsel krijg je van /kit start, kopen bij shop of het gewoon zelf uit de natuur halen.
Gear is een beetje hetzelfde, er zijn 4 hoofdmanieren om het te krijgen. De langzaamste manier is het zelf te minen en te enchanten.
Een andere makkelijker en snelle manier is doneren.
de derde manier is om het te stelen uit andermans bases (genaamd raiden). Dit is moeilijk en kan veel tijd kosten, en levert soms minder op dan het je heeft gekost.
de 'gevaarlijkste' manier is pvpen buiten spawn, het is aangeraden om goeie gear en potions te gebruiken en ook een beetje te kunnen pvpen, anders ben je hier snel dood. Alleen als je een beetje geluk hebt en het goed doet krijg je heel veel gear.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Factions is duur pas maar op je tokens! Je kan ook je gear kopen in de ./shop
Het is goed koper dan je denkt voor prot IV!
Je prot IV kan je krijgen door 3 sets prot III samen te voegen in een
anvil. Hier naast kan je het ook minen.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Hey allemaal,

ik speel nu al best lang op Haunted Network en wat andere servers, vooral de non-pvp games maar het leek me leuk om Factions te gaan spelen. Ik heb nu de algemene informatie topics gelezen, maar daar staan alleen commands en wat korte informatie, dus ik snap het nog niet helemaal.
Als iemand het nog een keer zou willen uitleggen zou dat erg fijn zijn :)

Boriscool1
Gewoon minen :D

Boriscool1

Niet Verified
19 dec 2013
18
0
67
Dankjewel voor alle reacties, ik ben al begonnen en snap het nu al best goed ^^
Maar nog een paar vraagjes: hoe sluit je een bondgenootschap met een andere faction, wat is handig om te hebben / te doen als je gaat raiden. En ik heb /f claim gedaan, en ik loop nu de hele tijd rond, maar ik krijg steeds de melding ''You don't have enough power to claim that land''. Wat betekent dit?

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
@Boriscool1
Als je een plek wilt vinden doe /rtp ;)

Dat betekend eerst mensen trucen dan krijg je faction power doe maar eens /f power

Laatste update:

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Dankjewel voor alle reacties, ik ben al begonnen en snap het nu al best goed ^^
Maar nog een paar vraagjes: hoe sluit je een bondgenootschap met een andere faction, wat is handig om te hebben / te doen als je gaat raiden. En ik heb /f claim gedaan, en ik loop nu de hele tijd rond, maar ik krijg steeds de melding ''You don't have enough power to claim that land''. Wat betekent dit?
een bondegenootschap/vrede sluit je met /f truce (naam) de andere moet dit dan ook gedaan hebben.
je hebt eerst meer power nodig om land te claimen, power krijg je door gewoon online te zijn.
het is btw ook handig om een f home in je claim te zetten, dit doe je met /f home

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
een bondegenootschap/vrede sluit je met /f truce (naam) de andere moet dit dan ook gedaan hebben.
je hebt eerst meer power nodig om land te claimen, power krijg je door gewoon online te zijn.
het is btw ook handig om een f home in je claim te zetten, dit doe je met /f home
Pelle is op dit gebied een expert! ;)

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Pelle, waarom disagree je mijn post steeds?

Boriscool1

Niet Verified
19 dec 2013
18
0
67
Misschien een domme vraag, maar in Factions kan je dus ook raiden en ik sta nu voor iemands chests, alleen als ik ze wil openen staat er ''(naam) does not allow you to use containers'' > Kunnen jullie me uitleggen hoe dit werkt? Kan je chests op het gebied van een Faction niet openen?

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Misschien een domme vraag, maar in Factions kan je dus ook raiden en ik sta nu voor iemands chests, alleen als ik ze wil openen staat er ''(naam) does not allow you to use containers'' > Kunnen jullie me uitleggen hoe dit werkt? Kan je chests op het gebied van een Faction niet openen?

Je kan het alleen op blazen met TNT! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.