Nieuwe accountnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrAxist

Niet Verified
25 nov 2015
8
3
62
Eindhoven, Noord-Brabant
Beste staff,

Ten eerste, weet ik niet precies waar ik dit topic het beste neer kan zetten. Aangezien deze niet openbaar getoond word, dacht ik dat dit de beste plek was.

Ten tweede, ik zou niet weten hoe ik dit kan verifiëren. Als hier een procedure voor is, hoor ik die graag. Naar aanleiding van mijn IP's / andere adressen (MAC?) zal wel iets opgemaakt kunnen worden, al is het al een hele lange tijd geleden dat ik voor het laatst op de server ben ingelogd.

Het daadwerkelijke probleem: Ik heb een tijd geleden mijn accountnaam op Minecraft(.net) veranderd van Welpie naar MrAxist, zonder te denken aan de gevolgen. Vervolgens logde ik in op de server en merkte dat al mijn spullen, titel etc weg waren. Wat uiteraard (naderhand) logisch is gezien de server geen inlogsysteem heeft.

Nu is dit al een hele tijd geleden en kan ik me niet meer zozeer herinneren wat ik precies allemaal had. Er is een hoop veranderd zo te zien en ik ben niet op de hoogte of er ook resets zijn geweest in de tijd dat ik weg was.

Wel herinner ik me nog ergens dat ik een purchased rank had. Deze zou ik uiteraard graag terug willen en als het mogelijk is ook m'n spullen. IG een aantal maanden - jaar contact gehad en naar aanleiding van dit contact moest ik een topic aanmaken, er is wat tijd overheen gegaan maar ik heb weer tijd en zin om MC te spelen en dit netwerk heeft mij altijd veel plezier opgeleverd. Een geweldige community waar alles prima in orde is.

Graag hoor ik wat er aan gedaan kan worden / wat ik kan doen.

Joey (MrAxist, voorheen Welpie)

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Even je uuid hier vermelden zodat @remymine in het systeem kan kijken hoe het zit met ranks. Graag ook als je die nog hebt een betalings bevestiging dat je gedoneerd hebt. Daar hebben we overigens ook een topic voor, help ik heb mijn rank niet.

Wat betreft je spullen kunnen we niet zo heel veel doen. Een namechange doen is volledig op eigen risico. Spullen, claims, ingame money wat je daardoor kwijt raakt worden niet vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.