Nieuwe arena

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rutgertjuh

Guest
Ik kwam vanochtend op prison en toen hoorde ik van een vriend dat er opeens een nieuwe arena is. Ik ben gaan kijken en de volgende dingen vielen mij op:

1) Nice, een nieuwe arena, van de buitenkant zag ie er in ieder geval ziek uit.
2) Ik liep naar boven om de binnenkant te bekijken en ik zag: lava. Ik vind persoonlijk dat lava er niet in moet zitten, want 1, daar wordt je dan de hele tijd ingehouden in combat en 2, je krijgt geen stuff.
3) Ik ging erin om alles wat beter te bekijken. Toen kwam mijn vriend erbij, ik wou hem slaan, maar blijkbaar kan je in bijna de hele arena niet pvp'en.

Dit ging over de arena, maar ik ging eruit en liep verder en zag dat de DEF lijn helemaal vervormd was, hier vielen mij 2 dingen op:
1) Er zat een bocht in de DEF lijn waardoor je helemaal naar GHI veilig kan lopen.
2) Achter de rode lijn is niet protected.

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden, want er zullen anders veel dode vallen. Ik weet dat jullie het druk hebben, maar als je in een nachtje een arena kan bouwen, kan dit vast ook wel ;).

Alvast bedankt.

Mvg,
Rutger

Last edited by a moderator:

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
idd dat viel mij ook op ik vind het er ook niet mooier op dat die bergen half zijn

Mvg
Craftkrats

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
'Er gaan heel veel doden vallen' :')
Komt nogal hilarisch op mij over. :p

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Eigenlijk kan die vorige dan weg worden ghaalt want 2 arena's xijn echt overbodig...

Status
Niet open voor verdere reacties.