D
Deleted member 3030
Guest
Hallo haunties,
Sinds vandaag zie ik bovenaan m'n scherm in het scoreboard menu reclame.
Dat dit reclame er is vind ik niet heel erg, maar ik heb een paar "ideeen", omdat ik vind dat het nu vrij storend is. Mijn ideeën:
Dit is mijn mening, het zijn dus de redenen waarom IK dit storend vind, graag ook niet dus in de reacties vermelden dat het niet zo is, omdat het meningen zijn, met vervolgens ideeën er achter.
Met vriendelijke groet,
JordivLaarhoven
( @remymine @Kogetsoo )
Sinds vandaag zie ik bovenaan m'n scherm in het scoreboard menu reclame.
Dat dit reclame er is vind ik niet heel erg, maar ik heb een paar "ideeen", omdat ik vind dat het nu vrij storend is. Mijn ideeën:
- Bij iedereen komt nu tevoorschijn hoeveel de ranks kosten, ik heb god en ben dus helemaal niet geïnteresseerd in wat premium, elite, legend en god kosten... Misschien een idee om het zo in te stellen dat je alleen die meldingen krijgt die nodig zijn, dus van alle ranks die boven zitten en overige meldingen.
- Verder vind ik het vrij snel gaan de meldingen, het zijn felle kleuren, wisselt telkens van kleur en tekst. Dit leidt mij persoonlijk af, ik wil vragen of het eventueel mogelijk is om de tijd tussen de meldingen te verlagen. Bijvoorbeeld tot 1 overgang per 30 sec. eerst kreeg je die meldingen namelijk in chat en zat daar een langere periode tussen.
- Nog een ding wat storend is, en waar ik waarschijnlijk het meeste problemen mee heb is die roze balk die eronder staat, ik zou graag willen dat die balk weggaat, omdat die toch geen nut heeft. Hij staat er alleen, doet niks.
Dit is mijn mening, het zijn dus de redenen waarom IK dit storend vind, graag ook niet dus in de reacties vermelden dat het niet zo is, omdat het meningen zijn, met vervolgens ideeën er achter.
Met vriendelijke groet,
JordivLaarhoven
( @remymine @Kogetsoo )