Beste Staff,
Ik kwam op een idee voor kit pvp (dat rijmt) oke. Mijn idee is: Bij sommige servers heb je dat je Sterretjes ofzo achter je aan krijgt. Mij lijkt het Episch als je dat dan kan in zetten bij het KitPvp als je gaat Pvpen.
Hier een dingetje voor wie wat kan ofzo:
Lid
-Kopen met tokens
Premium
-Sterretjes
-Verder kopen met tokens
Elite
-Sterretjes
-Hartjes
- Verder kopen met tokens
Legend
-Hartjes
-Sterretjes
-Collor om zich heen: van dat regenboog om je heen
-Verder kopen met tokens
God
-Sterretjes
-Hartjes
-Collor om zich heen: van die regenboog om je heen
-Dat er Diamonds uit je gaan. (Dat is als je dat doet dat er allemaal Diamonds uit je komen)
Er zijn vast wel wat meer dingen die je kan je mag ze allemaal veranderen als het mag.
----
--
Je mag maar 1 tegelijk inzetten, als je dood gaat moet je andere activaten je kan ze ook niet doen tijdens pvpen
--
----
het zou leuk zijn als het mag
Gr, Cas
Ik kwam op een idee voor kit pvp (dat rijmt) oke. Mijn idee is: Bij sommige servers heb je dat je Sterretjes ofzo achter je aan krijgt. Mij lijkt het Episch als je dat dan kan in zetten bij het KitPvp als je gaat Pvpen.
Hier een dingetje voor wie wat kan ofzo:
Lid
-Kopen met tokens
Premium
-Sterretjes
-Verder kopen met tokens
Elite
-Sterretjes
-Hartjes
- Verder kopen met tokens
Legend
-Hartjes
-Sterretjes
-Collor om zich heen: van dat regenboog om je heen
-Verder kopen met tokens
God
-Sterretjes
-Hartjes
-Collor om zich heen: van die regenboog om je heen
-Dat er Diamonds uit je gaan. (Dat is als je dat doet dat er allemaal Diamonds uit je komen)
Er zijn vast wel wat meer dingen die je kan je mag ze allemaal veranderen als het mag.
----
--
Je mag maar 1 tegelijk inzetten, als je dood gaat moet je andere activaten je kan ze ook niet doen tijdens pvpen
--
----
het zou leuk zijn als het mag
Gr, Cas