No title

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Beste Staff,

Ik kwam op een idee voor kit pvp (dat rijmt) oke. Mijn idee is: Bij sommige servers heb je dat je Sterretjes ofzo achter je aan krijgt. Mij lijkt het Episch als je dat dan kan in zetten bij het KitPvp als je gaat Pvpen.

Hier een dingetje voor wie wat kan ofzo:
Lid

-Kopen met tokens

Premium

-Sterretjes
-Verder kopen met tokens

Elite

-Sterretjes
-Hartjes
- Verder kopen met tokens

Legend

-Hartjes
-Sterretjes
-Collor om zich heen: van dat regenboog om je heen
-Verder kopen met tokens

God

-Sterretjes
-Hartjes
-Collor om zich heen: van die regenboog om je heen
-Dat er Diamonds uit je gaan. (Dat is als je dat doet dat er allemaal Diamonds uit je komen)

Er zijn vast wel wat meer dingen die je kan je mag ze allemaal veranderen als het mag.

----
--
Je mag maar 1 tegelijk inzetten, als je dood gaat moet je andere activaten je kan ze ook niet doen tijdens pvpen

--
----

het zou leuk zijn als het mag

Gr, Cas

• Like
Reactions: caviakop

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Lijkt wel cool idee maar ik ben er bijna zeker van dat dit gaat laggen.
Jij maakt echt graag topics he :p

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
idd en dat begint altijd: Beste staffs, ik kwam op het idee………. ik vind dat wel een beetje irri maar das mijn mening. verder hoeft dit idee van mij niet zo

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ik vind dat dit ook open moet zijn voor normale spelers gods (ja ik zeg dit als god) heb wel toegang tot alles een normale speler tog niks.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Snap nie wat
Ik vind dat dit ook open moet zijn voor normale spelers gods (ja ik zeg dit als god) heb wel toegang tot alles een normale speler tog niks.
je bedoeldbedoeld

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie

Als iedereen van de coole dingen kan gebruiken dan zouwden er minder mensen gaan doneren terwijl het maar een luxe is en de gewone speler krijgt tog ook nog iets.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Als iedereen van de coole dingen kan gebruiken dan zouwden er minder mensen gaan doneren terwijl het maar een luxe is en de gewone speler krijgt tog ook nog iets.
Daarom mag de staff alles veranderen (en ik weet niet hoor want God betaal nog ook eens 50€ kosten, en spelers niks betaald aan server dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.