Gesloten Nog 1 laatste opmerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Hehe het word nu vast vervelend dus hierna hou ik erover op. Zoals ik al zei was de onderwater speed twijfelachtig. Maar daar werd neon ook niet voor banned (bij reden staat tglitch en niet hacks). Nu is alleen naikie banned voor tpaglitch. Maar deze glitch vereist 2 man om te werken. 1 die accept en 1 die stuurt. Vind het beetje lullig voor naikie dat hij nu degene is die banned blijft. Heb het er met meerdere mensen over gehad (ook spelers ingame die niet wisten waar het over ging) En die zijn ook van mening dat het 2 man zijn die dit bewust doen. In de video zie je ook duidelijk dat neon snel naar het raam zwemt zodat naikie erdoorheen glitched.

Dus nogmaals ik snap dat de onderwaterspeed geen reden is voor ban aangezien depth strider +pots ook behoorlijk speedboost geven. Maar om nou alleen naikie te straffen voor de tp glitch vind ik een beetje vreemd. Dus misschien sla ik nu mijn eigen ruiten in (woordgrapjes hij tp'de door glas xD) Maar ik zou of neon gewoon banned laten aangezien hij naikie hielp met de tpa glitch. Of naikie ook unbannen om het eerlijk te laten blijven.

Verder mag er van mij een slotje op en zal ik jullie oordeel niet meer in twijfel trekken. Wou alleen graag weten hoe je de een wel kan bannen en de ander niet bij een glitch die 2 mensen nodig heeft en waar ook duidelijk te zien is dat 2 mensen het bewust doen.

Ik hoor het wel.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
er is geoordeelt door de staff, einde discussie. Verdere opmerkingen zowel in forum als shoutbox zullen resulteren in een mute zowel op forum als in game voor zeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.