Hallo ik ben Danny, veel mensen zullen me wel kennen.
Ik ben een 17 jarige jongen, ik speel Haunted al zo'n 5 maanden en vindt het een geweldig server met de beste community.
Veel mensen zullen weten dat ik een zwaar leven lijd en er weinig aan kan doen. Ik ben blij dat er mensen voor me zijn en die me goed steunen. Ik heb veel meegemaakt op deze server. Deze server is eigenlijk mijn leven. Voor de mensen die het niet weten van mijn verhaal -> Creative (/warp Danny(Met dank aan @Stevenn voor de warp)
Zelf ben ik een goede bouwer en weet veel over redstone. Ik werd daarom uitgenodigd voor het bouwteam(thx @remymine)
Als je me wilt vinden, je zult me vaak zien op
- Creative(Daar waar mijn verhaal staat)
- Survival2(Ik doe samen met gf Survival :D)
- Survival3(Daar doe ik survival met een goede vriendin)
Verder heb ik niet zoveel te vertellen.
Haunted, je hebt mijn leven veranderd.
- Danny
Ik ben een 17 jarige jongen, ik speel Haunted al zo'n 5 maanden en vindt het een geweldig server met de beste community.
Veel mensen zullen weten dat ik een zwaar leven lijd en er weinig aan kan doen. Ik ben blij dat er mensen voor me zijn en die me goed steunen. Ik heb veel meegemaakt op deze server. Deze server is eigenlijk mijn leven. Voor de mensen die het niet weten van mijn verhaal -> Creative (/warp Danny(Met dank aan @Stevenn voor de warp)
Zelf ben ik een goede bouwer en weet veel over redstone. Ik werd daarom uitgenodigd voor het bouwteam(thx @remymine)
Als je me wilt vinden, je zult me vaak zien op
- Creative(Daar waar mijn verhaal staat)
- Survival2(Ik doe samen met gf Survival :D)
- Survival3(Daar doe ik survival met een goede vriendin)
Verder heb ik niet zoveel te vertellen.
Haunted, je hebt mijn leven veranderd.
- Danny