Hey staff.
In dit topic wil ik even heel serieus praten wat betreft xCasanovaa.
Ik ben niet de enigste die zeker weet (zelfs 100%) dat Casa nog steeds hackt.
Ik heb een paar voorbeelden maar heb geen bewijs.
Bij de factions reset had MrVinz_ een zee tempel gevonden, hij wouw weten waar de sponge room was dus vroeg hij op skype ''Ey casa, kan je even tp'en en je xray aanzetten voor de sponge room'' waarop casa antwoorde : ''Ja isgoed.''
Ok ik heb geen bewijs, maar het is echt wel zo!
Vandaag op kitpvp hadden we even een discussie en ik denk dat remy een deel heeft gezien...
Voordat casa unbanned was, is hij grondig gescreenshared? Ik hoop van wel...
Jullie komen idd goed overeen met casa, dus jullie gaan waarschijnlijk ook zijn kant gaan kiezen, logish...
Maar ik weet 100% zeker dat hij niet legit is en dat is het jammere!
Hier is nog een video, van vroeger, maar toch hij hackte erin dus het wil zeggen dat er een kans is dat hij dat nog steeds doet.
En als je hem hebt gescreenshared, kan je er nog steeds niet van uit gaan dat hij legit is.
Remy zei het al eens tegen me dat je niet alles kan vinden door een screenshare.
Najah, ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen en snappen hoe enrom iri dit is...
Btw Mvg Artho.
In dit topic wil ik even heel serieus praten wat betreft xCasanovaa.
Ik ben niet de enigste die zeker weet (zelfs 100%) dat Casa nog steeds hackt.
Ik heb een paar voorbeelden maar heb geen bewijs.
Bij de factions reset had MrVinz_ een zee tempel gevonden, hij wouw weten waar de sponge room was dus vroeg hij op skype ''Ey casa, kan je even tp'en en je xray aanzetten voor de sponge room'' waarop casa antwoorde : ''Ja isgoed.''
Ok ik heb geen bewijs, maar het is echt wel zo!
Vandaag op kitpvp hadden we even een discussie en ik denk dat remy een deel heeft gezien...
Voordat casa unbanned was, is hij grondig gescreenshared? Ik hoop van wel...
Jullie komen idd goed overeen met casa, dus jullie gaan waarschijnlijk ook zijn kant gaan kiezen, logish...
Maar ik weet 100% zeker dat hij niet legit is en dat is het jammere!
Hier is nog een video, van vroeger, maar toch hij hackte erin dus het wil zeggen dat er een kans is dat hij dat nog steeds doet.
En als je hem hebt gescreenshared, kan je er nog steeds niet van uit gaan dat hij legit is.
Remy zei het al eens tegen me dat je niet alles kan vinden door een screenshare.
Najah, ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen en snappen hoe enrom iri dit is...
Btw Mvg Artho.