Geweigerd Nog steeds onterecht ban.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Beste staff.

Ik wil nog steeds dat mijn ban verkort word aangezien dit hele gebeuren onterecht is. die maand ban daar kon ik wel mee leven en dat was terecht. maar dat de ban is verlengt totaal niet want waarom zal je mijn ban verlengen omdat mijn broertje wel op haunted kon spelen.
Ik ben berijd om 1 maand ban uit te zitten als die ban terecht is. maar 6 maanden ban niet als dat niet eerlijk is.
Dus ik zou graag nog maar 1 maand ban willen hebben.

xDarkStrafer_

@remymine

D

Deleted member 3363

Guest
Ban omzeilen / "Familie" smoes
Vanaf vandaag (27 oktober) is het ook verboden om als smoes gebruiken dat een familielid ook gebruik maakt van dezelfde ip. Als je een ip ban krijgt door het omzeilen van een ban zal deze blijven staan. De smoes :"maar ik ben zijn broer of zus" accepteren wij niet meer, ook al is het voor sommigen waar. We zijn een persoon tegengekomen die hetzelfde beweert, maar wel 20 alts heeft. Grote familie, aan hem hebben jullie deze regel te danken.
Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Ik snap dat jullie denken dat dit een smoes is maar als je wil dan ga je lekker met mijn broertje skypen. dan vertelt hij alles wel.
en over die andere accounts weet ik niks daarvoor moet je denk ik bij mijn broertje zijn

Mvg: xDarkStrafer_

@xEvilCraftx

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Misschien eens stoppen met zeuren en beginnen te accepteren dat jullie je straf hebben ontvangen?

Er zijn meerdere accounts verbannen op JOUW ipadress voor het Hacken op Haunted MC.

Dit betekent dat jullie 1 grote hack familie hebben.
Of iemand was zijn ban aan het omzeilen.

Weet jij ook welke straf hier op staat ?

Een IPban voor 6 maanden.
Dit betekent dat ALLE accounts op het ip een ban van 6 maanden hebben ontvangen.

Dus het interesseert mij niet wie het heeft gedaan.
Je zult je ban uit moeten zitten en er is geen verkorting mogelijk.

- Walking_Fridge

Status
Niet open voor verdere reacties.