Hoi? Denk ik tenminste, want ik heb geen idee of mensen dit gaan lezen of niet x) (als mensen dit wel lezen, als je nog iets wilt weten kan je het altijd vragen :). )
Ik ben Chantal, bekend als ChantalTHG, ik ben 14 jaar en ben pas weer jarig op 27 Januari 2017 :3
Ik ben dus vrij jong, maar de meeste mensen zeggen dat ik vrij serieus en volwassen overkom, wat ik zelf wat minder vind :3
Ik woon in Alkmaar, liggend in Noord-Holland. Ik zit in de 2e klas van Mavo (Theoretische Leerweg) en heb het daar nog steeds naar mijn zin. Voor volgend jaar moest ik een sector kiezen, ik ben voor de sector Zorg&Welzijn gegaan, met als keuzevak Geschiedenis, en als de 2 bijvakken Scheikunde & Duits
(Jaaaaa ik ben echt gek op Dui
Oke, dit is NIET als reclame bedoeld, maar gewoon als een feitje over mezelf :)
Ik ben actief moderator op 2 andere servers(dus niet op Haunted, begrijp me niet verkeerd ;). ) en vind dat nog steeds super leuk om te doen :3
Waar je me het meest kan vinden?
Ahaaaa, stalker alert! (Nee Hoor <3)
Ik was het meeste te vinden op:
-Paintball
-Survival 1&3
-Skywars
Nu ben ik meer te vinden op de GameModes waar PvP in verwerkt is, want ik ben echt gek op PvPen :3 (Ookal ben ik er niet zo goed in)
Zoals:
-Skywars
-KitPvP
-Factions
Noujaaa.. dit was het, doegiesszz <3
Ik ben Chantal, bekend als ChantalTHG, ik ben 14 jaar en ben pas weer jarig op 27 Januari 2017 :3
Ik ben dus vrij jong, maar de meeste mensen zeggen dat ik vrij serieus en volwassen overkom, wat ik zelf wat minder vind :3
Ik woon in Alkmaar, liggend in Noord-Holland. Ik zit in de 2e klas van Mavo (Theoretische Leerweg) en heb het daar nog steeds naar mijn zin. Voor volgend jaar moest ik een sector kiezen, ik ben voor de sector Zorg&Welzijn gegaan, met als keuzevak Geschiedenis, en als de 2 bijvakken Scheikunde & Duits
(Jaaaaa ik ben echt gek op Dui
Oke, dit is NIET als reclame bedoeld, maar gewoon als een feitje over mezelf :)
Ik ben actief moderator op 2 andere servers(dus niet op Haunted, begrijp me niet verkeerd ;). ) en vind dat nog steeds super leuk om te doen :3
Waar je me het meest kan vinden?
Ahaaaa, stalker alert! (Nee Hoor <3)
Ik was het meeste te vinden op:
-Paintball
-Survival 1&3
-Skywars
Nu ben ik meer te vinden op de GameModes waar PvP in verwerkt is, want ik ben echt gek op PvPen :3 (Ookal ben ik er niet zo goed in)
Zoals:
-Skywars
-KitPvP
-Factions
Noujaaa.. dit was het, doegiesszz <3