Gesloten Nou in verband met jullie regels...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
Ik heb jullie regels even doorgelezen en ik heb even een paar vraagjes.
Ten eerste stellen jullie in het reglement dat deze regels van toepassing zijn op ELKE speler, in dat geval is af te leiden dat de mods ook onder die regels vallen. Een bepaald artikel bepaalt dat het volgende verboden is:
  • Een andere speler te beledigen of te kleineren. Hieronder wordt alles verstaan wat als beledigend ervaren kan worden.
Nou het feit dat Bagera84 stelt dat mijn vertrek geen verlies zou zijn voor de server, raakt mij en komt mij als beledigend over.
Dus wees dan nu ajb eens consequent en volg je eigen regels op.
Ten tweede stelt het reglement dat het volgende verboden is:
  • De speelervaring van een andere speler op een negatieve manier te beïnvloeden, nader te bepalen door een staflid van THN.
BlazingEldos killt iedereen in Vanilla steeds overnieuw, en mensen kunnen er niet aan ontsnappen omdat ze steeds respawnen bij spawn, waar hij hen opnieuw staat op te wachten.
Ik weet dat jullie mij irritant vinden maar het is jullie verplichting om je eigen reglement te volgen. Het feit dat je zo ergens toe verplicht bent heet 'een verbintenis'. Kom je verbintenis dan ook na. Van het legaliteitsbeginsel is hier geen sprake.
Plus de vrijheid van meningsuiting is een fundamenteel recht bepaalt door de Europese Unie in het Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden. Meer specifiek in artikel 10 van dit verdrag.
Boodschap van dit bericht, voor het geval je het nog niet door moest hebben, fix je server en wees consequent in je daden als je zo'n verantwoordelijkheid hebt over zo veel mensen die op je server spelen.

K

Kogetsoo

Guest
Er is ook nog zoiets als gezond verstand.

Regels zijn er om misstanden te kunnen verantwoorden. Zodra ik een politieagent een verkeersovertreding zie maken stap ik ook niet meteen naar koning Willie toe om hem eens even te wijzen op artikel X, lid X, paragraaf X van het wetboek.

Je had het ook gewoon als persoon kunnen melden, persoonlijk. Je meningen zijn genoteerd, dank je wel.

Topic gesloten.

Groeten,
Haunted Crew en koning Willie.

524770_orig.jpg

• Like
Reactions: Bagera84
K

Kogetsoo

Guest
Overigens heb ik de logs gelezen en moet jij behoorlijk op je tellen letten, Jordi. Bagera heeft juist gehandeld en met zulke uitspraken ben ik het zelfs eens met Bagera. Zulk gedrag zijn we liever kwijt dan rijk.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.