Nystorycraft_yt unban aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

MonkeyPvPNl

Niet Verified
17 apr 2017
4
0
20
26
NyStoryCraft_yt is mijn broer hij is gebant
Hij ging skypen met een vriend die vriend dacht dat het leuk was om minecas tegriefen
Mijn broer zij oké toen gingen ze naar zijn plot minecas accepteerde het teleportatie verzoek van mrninja_pinguin {Zo heette mijn broer toen} en xHiawatha Minecas accepte omdat hij een famillie roleplay had en mensen nodig had toen gaf hij mrninja_pinguin en xHiawatha add toen gingen ze in invisable en begonnen ze met grieven en toen ging xhiawatha lava plaatsen en mrninja_pinguin sloopte de huizen Minecas riep in de chat om hulp toen kwam er iemand aan die kon mensen bannen die bande mrninja_pinguin en xHiawatha Dat was het {en toen ze gingen griefen ongeveer halverwegen ging minecas ook zijn huis teslopen}
Mrninja_pinguin en xHiawatha waren voor 25 dagen gebant. Het spijt Mrninja_pinguin heel erg hij zal het nooit meer doen en wilt ook zijn excusses aanbieden bij minecas

Mc Naam: Mrninja_pinguin {Heet nu NyStoryCraft_yt}
Mc Naam van de andere griefer xHiawatha

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
je broer moet hiervoor een ticket aanmaken maar ik denk niet dat het zin heeft om hiervoor een ticket aan te maken

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Al sowieso ga niet griefen, en geef mensen add op je plot met vertrouwen en als dat fout gaat doe je /p deny (naam speler) om hem van je plot te verwijderen. Dit is je eigen fout, bedenk voortaan goed na over wie je op je plot toestemming geeft te bouwen en slopen.

MVG, DarknessWolf14

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland