Ocean temple op hell

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Heeft iemand een ocean temple op hell die ik kan kopen?

Volgens mij zijn ze allemaal geclaimed (vaak door mensen die ik nog nooit online heb gezien). Ik wil er graag een guardian farm mee maken..

Noem je prijs.

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Hey @Checkpointx

Ik heb nog wel een temple op hell.
De prijs? Je mag hem voor 5tk overnemen :P
(Alleen omdat jij het bent ;) )
Zeg maar wanneer je hem wilt claimen, dan fixen we het even ;)

-RazerForEver

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Als je wat coördinaten hebt zal ik ernaar kijken wanneer ik tijd hebt. In het begin zijn er een flink aantal geclaimt door een paar gods die in hyper speed over map vlogen en er nu niks mee doen!.

C

Checkpointx

Guest
Razer, wat mij betreft is de 5k prima, ik ben vanavond en morgen rond 21u online denk ik.

@Bliksem, je kan ze zien liggen op de Dynmap, heb er 7 bezocht op hell

Last edited by a moderator:

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Razer, wat mij betreft is de 5k prima, ik ben vanavond en morgen rond 21u online denk ik.

@Bliksem, je kan ze zien liggen op de Dynmap, heb er 7 bezocht op hell

Volgens mij bedoelde ie 5tokens 5tk geen 5k:), of eigenlijk voor niks omdat ie je mag;)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Als je wat coördinaten hebt zal ik ernaar kijken wanneer ik tijd hebt. In het begin zijn er een flink aantal geclaimt door een paar gods die in hyper speed over map vlogen en er nu niks mee doen!.
Hey! Niks tegen mij hé!

Ben mijn tempels ondertussen ook al aan het looten, en doorgeven aan paar vrienden/verkopen, ik doe er ook niets mee XD

C

Checkpointx

Guest
Hahah dat krijg je als je ff snel tussendoor op je iphone probeert te reageren..

Zit nu nog ff bij een klant in amsterdam maar ga zo richting rotterdam, ben rond 21:00 nog ff online, anders komt het morgen wel, loopt niet weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.