Geweigerd Omdat ik niet meer kon reageren op andere topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars

Niet Verified
12 mrt 2014
11
0
35
Wat zijn dat voor argumenten? Je gaf het zelf al toe dat je vaker hackt en daarom weiger ik dit dat zijn 1 beetje slappe argumenten. Dat is hetzelfde als je heb al vaker 1 mute gehad voor schelden nu krijg je 1 week en omdat je het nog 1 keer doet 20 jaar dat klopt gewoon niet je hele argument klopt daarin niet ik hoopt dat u erop kan reageren maar wel met fatsoenlijke argumenten die wel kloppen want deze klopt eigenlijk niet dit is gwn don want alles klopt daaraan niet. Groet Lars

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
je bent betrapt op hacks ik heb zelfs een video ervoor opgenomen.
dus kap met extra topics maken.
is heel simpel je geeft toe dat je zojuist hackte en dat je het ook wel vaker doet op andere momenten.

geef jij mij is dan 1 reden om je niet te bannen?

lars

Niet Verified
12 mrt 2014
11
0
35
Oke dat zal ik doen ik zal er meerdere geven 1e: Veel mensen die hacken gewoon en komen er vanaf.
2e: Je reactie op het andere forum zoals ik zal zei klopte niet, want het is geen rede om te zeggen omdat je vaker hackte weiger ik je dat is het zelfde iedereen veranderd en ik dus ook dan klopt het dus niet dat je zei omdat je vroeger hackte weiger ik dit dan komt het over en dat is denk ik ook zo bedoeld van ik zal al je forums afwijzen omdat je vaak hackte maar nee dat is niet zo ik begin ook ouder te worden ook serieuzer. Ik hoopt dat u dit begrijpt.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
dus binnen 1 uur ben je veranderd van hacker naar serieuze speler zonder hacks?

lars

Niet Verified
12 mrt 2014
11
0
35
Dat zeg ik daar niet ik zei alleen dat mensen veranderen qua gedrag en leeftijd dus wat jij zegt klopt niet. Ik zei in dat bericht hiervoor dat ik verander en dat het dus geen rede is om eerdere bans terug te halen naar dit forum en dat die laat maar zeggen alles bepalen.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
best grappig dat je trouwens niet reageert op het feit dat ik een video heb van jou van ongeveer 1 uur terug met speedmine.
dat is dacht ik alleen al genoeg bewijs.
dat jij daarnaast toegeeft nog meer te hacken op andere delen van de server geeft alleen maar meer reden om de ban te laten staan.

dat je nu deze onzin begint te typen dat je ouder bent geworden en serieuzer etc boeit me totaal niet.
je bent VANDAAG betrapt op hacks en daar is de ban voor

lars

Niet Verified
12 mrt 2014
11
0
35
Nee DAT KLOPT ALLEMAAL NIET MAN alles wat je hier zegt bewijst maar weer dat je bullshit typt misschien had ik wel 1 rede om het niet over het filmpje te hebben denk na voordat je iets zegt het is gewoon lullig dat ik nooit geen unban krijg omdat ik eerder hebt gehackt in het verleden want eigenlijk heeft dat hier niks mee temaken en mag ik 1 ding zeggen? Hz zou je 1 maand bannen als je 1 week kunt doen allebei is het vervelend en als je 1 maand band komen de meeste spelers niet terug.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
topic gesloten

ban blijft staan meerdere topics aanmaken zal ervoor zorgen dat je een forum ban kan krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.