Gesloten Onnodig muten van doc_brano

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
hallo haunted staff,

ik ben nu al binnen 1 week 2 keer gemute door doc_brano en dat is gewoon heel onnodig.
eerste keer vroeg ik 1 ding en kreeg ik meteen mute voor zeuren terwijl ik 1 ding vroeg.
en dan komen we bij vandaag ik zit met rupsx in een skypecall maar mag niks zeggen vanwege mn ouders dus praat ik in msg ik maak dus een opmerking over iets van rupsx zei en zonder ook maar iets te vragen waarom ik dat zei dus ik vind dit onnodige mute ikb en niet de enige die dat vind bij mn eerste mute was iedereen die ik goed ken op de server hier zowat meeeens dus ik zou graag willen dat hier over de mening van de doc_Brano laten horen en ook kijken hoe hij/zij mute want het begint me een beetje te irriteren omdat ik vrijwel niks meer kan zeggen als doc online is.

hier bij mijn menige en report tegen doc_Brano ik hoop dat jullie hierna gaan kijken.
groet sneaky

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Jij moet je eens leren te gedragen sneak. Zo maar sexistische opmerkingen naar spelers in de chat gooien is totaal ongepast en word niet getolereert. En herhaaldelijk zeuren over een speler zijn straf word ook niet geaccepteerd. Het is duidelijk dat jij je niet kunt gedragen in de hauntedmc chat dus heb je een mute. Leer ervan in plaats met vingertje te gaan wijzen omdat je zelf dingen doet die niet door de beugel kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.