Geweigerd Onnodige ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Waarom ben jij banned voor niks? Wat is jouw bewijs hiervoor?

Thijmen_Hermans

Niet Verified
10 jan 2016
10
0
20
23
@IzzyJong ... mijn ingame naam is R4G3_Stravinq en die van mijn broertje is R4G3_Critinq. mijn broertje ging X-Rayen bij de party mine en hij is daarvoor een maandje gebanned. maar jij vraag nu om bewijs bij mij. ik heb niet echt sterk bewijs omdat ik geen foto's kan sturen of een skype gesprek met jou, mijn broertje en ik. dus ik heb niet echt sterk bewijs maar, mijn zogenaamde alts zijn wel allebei rank Y in prison en das anders best wel knap voor een alt. maar jij vraagt nu wel bewijs aan mij maar leg mij uit hoe ik dat moet geven dan zal ik het doen, P.S. een paar vrienden van mij zaten laatst in de teamspeak met Walk3n en hij zei dat als ik een nette unban aan ging vragen dat hij de ban misschien kon verkorten. Zou je dit nog even kunnen navragen

Groetjes Thijmen (R4G3_Stravinq) en Floris (R4G3_Critinq)

Thijmen_Hermans

Niet Verified
10 jan 2016
10
0
20
23
@IzzyJong en nog een P.S. voordat je deze weigert denk plz even na want Haunted was echt de enige server waar ik op speelde en ik speelde er ook 24/7 op en nu ben ik onnodig gebanned en dat is best pijnlijk als al je vrienden er nog wel gwn op spelen...

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Het kan misschien zijn dat dat andere account van jouw broertje is, maar er is nog een derde account dat duidelijk wel is gebruikt als alt account door jouw broertje.
Ook heb jij al een unban aanvraag aangevraagd, maar die is net zoals deze afgewezen.

Mvg, IzzyJong

Status
Niet open voor verdere reacties.