Op aanvraag van ritch.

Status
Niet open voor verdere reacties.

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Hey Neon hier!

Veel mensen willen echt de oude Warzone back
deze Warzone vinden mensen niet echt fijn, Random fire, soulsand, lava, safezone lijn.
Oftewel mensen vinden het thema niet zo chill en die SafeZone lijn al helemaal niet.

Dus al jij een faction speler bent kan je dan een stem achter laten en in de reactie uitleggen waarom wel/niet?

Gr Neon

Hier kan je stemmen:
http://strawpoll.me/5138756

Last edited by a moderator:

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Staff niet lullig bedoeld,

Jullie hebben veel moeite aan de spawn gewert (i think so) maar mensen willen (dacht ik) de oude spawn terug.. Ik stem voor Oude spawn @StripAxeBabe .. Staff doe hier wel wat mee...!

Mvg,
Cas

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Staff niet lullig bedoeld,

Jullie hebben veel moeite aan de spawn gewert (i think so) maar mensen willen (dacht ik) de oude spawn terug.. Ik stem voor Oude spawn @StripAxeBabe .. Staff doe hier wel wat mee...!

Mvg,
Cas

Dankje Rainbow en Remy hebben hem gemaakt hoorde ik. Maar de oude spawn was tog echt beter voor PvP aangezien factions een pvp server dacht je niet?

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
ik vind deze warzone geweldig! Maar als veel spelers die safezene lijn weg willen geen probleem voor mij ;)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
ik vind deze warzone geweldig! Maar als veel spelers die safezene lijn weg willen geen probleem voor mij ;)
Het is natuurlijk een mooie spawn. Maar die lijn is een groot probleem. Iedereen kan vluchten door over de lijn te lopen. De soulsand is erg irritant en veel stuff verdwijnd in de lava

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik wil ook graag de oude spawn. Misschien een andere spawn? Wel met droppzone en een beetje hetzelfde als de oude wz :) het is wel een mooie spawn, maar heel vervelend.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Het is natuurlijk een mooie spawn. Maar die lijn is een groot probleem. Iedereen kan vluchten door over de lijn te lopen. De soulsand is erg irritant en veel stuff verdwijnd in de lava
je hebt een punt maar je moet gewoon uitkijken voor de lava. Misschien kan de safezone zijn gelijk prison als je in combat bent dat je niet meer safe bent in de safezone... Ik zou het willen hebben zoals het nu is maar ieder zijn/haar mening;)

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Soulsand weghalen :) spawn boeit me echt niks.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
My point of view : De oude spawn had dus overal een beetje huizen. en kon je er een beetje doorheen derpen , of hiden in geval je in combat was. De spawn van nu zet jou AAN om te combatloggen & wegrennen weet ik veel wat. Dat is alleszins meer ' coward ' achtig dan gwn hiden achter huizen. Dan heb je nog een beetje fun want jij ziet hem en hem jou niet met nametag. Die lava in oude spawn was dan ook handig voor alle spullen weg te smijten die je teveel had/ niet nodig had na een kill. nu komen mensen steeds terug zonder armor enzo om je te taggen en de item opnieuw op te rapen en weer opnieuw je te killen. Ik geef StripaxeBabe gelijk. Oude spawn moet terug ;) Agree knopje zodat 't opvalt ! ^^

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
My point of view : De oude spawn had dus overal een beetje huizen. en kon je er een beetje doorheen derpen , of hiden in geval je in combat was. De spawn van nu zet jou AAN om te combatloggen & wegrennen weet ik veel wat. Dat is alleszins meer ' coward ' achtig dan gwn hiden achter huizen. Dan heb je nog een beetje fun want jij ziet hem en hem jou niet met nametag. Die lava in oude spawn was dan ook handig voor alle spullen weg te smijten die je teveel had/ niet nodig had na een kill. nu komen mensen steeds terug zonder armor enzo om je te taggen en de item opnieuw op te rapen en weer opnieuw je te killen. Ik geef StripaxeBabe gelijk. Oude spawn moet terug ;) Agree knopje zodat 't opvalt ! ^^
Deze spawn heeft bomen om te hiden, wegrennen deden mensen toch al, dus veel kan er niet veranderen? En er is genoeg lava om stuff te droppen. Ik snap het probleem van deze spawn niet hoor. De faction server krijgt eindelijk weer progressie en dan moet de oude spawn terugkomen? Ik vind deze spawn beter, wanneer die safezone lijn wordt weggehaald zal het namelijk veel moeilijker zijn om weg te rennen. Of je valt in lava, je wordt vertraagd door soulsand en ze kunnen door fire lopen zodat ze meer damage krijgen en worden vertraagd onder het rennen. Ik vind deze spawn veel mooier dan de andere. De warzone is namelijk veel groter en dat betekend dat men minder snel kan wegrennen door de soulsand etc. Alleen de safezone lijn vind ik niks. :)

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Geweldig als in mooi of als handig ? Want mooi hebben we niks aan

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Deze spawn heeft bomen om te hiden, wegrennen deden mensen toch al, dus veel kan er niet veranderen? En er is genoeg lava om stuff te droppen. Ik snap het probleem van deze spawn niet hoor. De faction server krijgt eindelijk weer progressie en dan moet de oude spawn terugkomen? Ik vind deze spawn beter, wanneer die safezone lijn wordt weggehaald zal het namelijk veel moeilijker zijn om weg te rennen. Of je valt in lava, je wordt vertraagd door soulsand en ze kunnen door fire lopen zodat ze meer damage krijgen en worden vertraagd onder het rennen. Ik vind deze spawn veel mooier dan de andere. De warzone is namelijk veel groter en dat betekend dat men minder snel kan wegrennen door de soulsand etc. Alleen de safezone lijn vind ik niks. :)
Laten we het kort houden, de warzone is best leeg. najah, veel maakt het voormij niet uit maar ok, voormij mogen ze allebei blijven

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik schaar met hierbij onder Moffel zijn mening.
De spawn en warzone blijven zoals ze zijn. De lijn wordt wel gefixed, en de komende update gaat gebeuren als ik terugkom van vakantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.