Oplossing voor reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
28
4
79
beste remy/mods

als de server wordt gereset moet je het mapje van de oorspronkelijke survival2/3 verwijderen, maar onthoudt de seed

in het server mapje van survival2/3 staat er ''seed:'' voor daar de zlfde seed in en je heb de zelde wereld

voor gebouwen en inv

er is een mapje met inv/builds vervang die door het mapje die de server aanmaakt en iedereen heb ze inv nog en gebouwen (als het goed is zijn er dan geen gebouwen in de kapotte chunks, want daar kan je niet bouwen. toch)

zo houd iedereen zijn inv/build en de wereld is het zelfde (is handig voor een guardianfarm ofzo XD)

ik hoop dat het werkt
groet kevinsmit

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik denk...dat deze server net iets ingewikkelder is dan dat...
en dat de staff dat wel weet....

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
beste remy/mods

als de server wordt gereset moet je het mapje van de oorspronkelijke survival2/3 verwijderen, maar onthoudt de seed

in het server mapje van survival2/3 staat er ''seed:'' voor daar de zlfde seed in en je heb de zelde wereld

voor gebouwen en inv

er is een mapje met inv/builds vervang die door het mapje die de server aanmaakt en iedereen heb ze inv nog en gebouwen (als het goed is zijn er dan geen gebouwen in de kapotte chunks, want daar kan je niet bouwen. toch)

zo houd iedereen zijn inv/build en de wereld is het zelfde (is handig voor een guardianfarm ofzo XD)

ik hoop dat het werkt
groet kevinsmit
Ik denk niet dat dit een goed idee is, een keer een nieuwe wereld is toch ook leuk?

K

Kogetsoo

Guest
We gaan de seed misschien gebruiken, maar de wereld wordt gereset.

Groeten,
Koge

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
derp

Status
Niet open voor verdere reacties.