Boriscool1 Niet Verified 19 dec 2013 18 0 67 29 mrt 2015 #1 Hallo, ik wil graag opnieuw beginnen bij Prison, dus gewoon weer vanaf rank A, is dit mogelijk of niet?
Hallo, ik wil graag opnieuw beginnen bij Prison, dus gewoon weer vanaf rank A, is dit mogelijk of niet?
jim Niet Verified 30 okt 2014 218 70 169 21 Nederland (zuid-Holland) 29 mrt 2015 #2 Al ben je Z en je hebt 250mil dacht ik, dan kan je prestige en heb je een 1 voor je naam en je bent A
Al ben je Z en je hebt 250mil dacht ik, dan kan je prestige en heb je een 1 voor je naam en je bent A
R Rutgertjuh Guest 30 mrt 2015 #3 Misschien dat een van de mods zo vriendelijk kan zijn jou weer terug naar A te zetten? Mvg, Rutger
Boriscool1 Niet Verified 19 dec 2013 18 0 67 1 apr 2015 #4 Zou een mod graag willen kijken of dit kan, want het is wel iets wat ik graag wil (al 3 dagen geen reactie)
Zou een mod graag willen kijken of dit kan, want het is wel iets wat ik graag wil (al 3 dagen geen reactie)
R Rutgertjuh Guest 1 apr 2015 #5 Boriscool1 zei: Zou een mod graag willen kijken of dit kan, want het is wel iets wat ik graag wil (al 3 dagen geen reactie) Click to expand... Dan is het verstandig er een paar eenmalig te taggen: @Hape @remymine @Datdus @whitch @xBennie Zou een van jullie hier even naar kunnen kijken, alsjeblieft? Mvg, Rutger
Boriscool1 zei: Zou een mod graag willen kijken of dit kan, want het is wel iets wat ik graag wil (al 3 dagen geen reactie) Click to expand... Dan is het verstandig er een paar eenmalig te taggen: @Hape @remymine @Datdus @whitch @xBennie Zou een van jullie hier even naar kunnen kijken, alsjeblieft? Mvg, Rutger
Bliksem79 Supreme Bliksem79 ✔ Supreme 19 sep 2013 250 30 187 1 apr 2015 #6 Dit is geen standaard iets in Prison als dat perse zou moeten moet dit door Remymine persoonlijk in Database gedaan worden je begrijpt dat we hier niet aan gaan beginnen. Mocht hier in toekomst iets aan veranderen zullen we dat wel bekend maken. mvg Bliksem
Dit is geen standaard iets in Prison als dat perse zou moeten moet dit door Remymine persoonlijk in Database gedaan worden je begrijpt dat we hier niet aan gaan beginnen. Mocht hier in toekomst iets aan veranderen zullen we dat wel bekend maken. mvg Bliksem
R Rutgertjuh Guest 1 apr 2015 #7 Dan is het gewoon lekker minen naar Z en dan prestigen :P Mvg, Rutger
Boriscool1 Niet Verified 19 dec 2013 18 0 67 1 apr 2015 #8 Snap ik Bliksem, dan zorg ik ervoor dat ik ga prestigen bij rank Z :)