Ik hoorde van verschillende mensen dat Haunted volledig 1.9 gaat worden als ie uitkomt. Klopt dit?
Als de PvPservers allemaal geüpdate worden naar 1.9 weet ik zeker dat alle goede pvpers weggaanZodra het mogelijk is zullen er vast wel een aantal van de servers overgaan, maar of het allemaal overgaat is ook afhankelijk of de gebruikte plugins mee geüpgraded moeten worden en of dat ook gebeurt
hoezo colin? wil je geen dual fighting
Als de PvPservers allemaal geüpdate worden naar 1.9 weet ik zeker dat alle goede pvpers weggaan
Bij 1.9 PvP vind ik de delay op de swords het ergste..hoezo colin? wil je geen dual fighting
Klopt, de mensen die niet PvPen maar bijvoorbeeld veel survivallen zullen 1.9 wel leuk vindenIk dacht dat het voor iedereen wel een beetje duidelijk is dat 1.9 niet zo chill voor pvp is. Maar zo te zien snappen alleen pvpers het maar.
Helemaal mee eens! PvP'en in 1.9 wordt erg 'verpest' wanneer je delay hebt en 2 items hebt. Voor survival is het wel leuk, omdat je leuk kan minen en vechten tegen mobsKlopt, de mensen die niet PvPen maar bijvoorbeeld veel survivallen zullen 1.9 wel leuk vinden
Je zult er toch aan moeten wennen.
We kunnen niet voor altijd 1.8 blijven.
Groeten,
Koge
Prison is ook nog steeds 1.7Je zult er toch aan moeten wennen.
We kunnen niet voor altijd 1.8 blijven.
Groeten,
Koge
Ik heb er niet heel veel vertrouwen in. PvP'en in 1.7 blijft het bestWat dat dualwielding betreft, het is en blijft een snapshot. Dingen kunnen nog volledig aangepast worden. Wat er allemaal in 1.9 komt Kan nog volledig veranderen he jongens ;)