Over creative...

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokstofje

Niet Verified
15 nov 2015
3
4
69
23
Beste Haunted admins managers moderators donators... etc.

Ik wil graag wat mededelen...
In creative is er de laatste tijd lagg/crashes en wat al opgelost was het mysterieuse boekje...
Ik had een idee want met world edit doen vaak mensen hun hele plot vol met hoppers om lagg te ver oorzaken
Dat is natuurlijk niet fijn voor andere mensen daardoor crasht het en laggt het meerdere malen... Daarom had ik dus een voorstel om de comment van 500 max blocks per keer in te stellen elke keer als je worldedit gebruikt kan je maximaal 500 blokken en ja deze bestaat omdat ik hem zelf ook ooit heb moeten gebruiken en andere mensen die ik kon ook !
Dankjewel voor het lezen xx lokstofje
:):):):):)
Ps misschien leuk om inplaats van deze standaard smileys de emojis van Whatsapp te doen (deels) <3:oops:

D

Deleted member 3363

Guest
500 blokjes? Even serieus, weet jezelf eigenlijk wel hoe klein dat is. Ik denk het niet. Simpel om achter te komen: √500 = 22,36 om precies te zijn. Dat zou betekenen dat je maar een 3d figuur van ongeveer 22x22 kan maken. Ik denk niet dat dit hem gaat worden.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

lokstofje

Niet Verified
15 nov 2015
3
4
69
23
ik denk dat u het niet snapt... want elke keer als je zet dan mag maar 500 blokjes je kan gwn meerdere keren zetten.

D

Deleted member 3363

Guest
ik denk dat u het niet snapt... want elke keer als je zet dan mag maar 500 blokjes je kan gwn meerdere keren zetten.
Ik snap het wel degelijk. Ik ben zelf server eigenaar geweest, en nu al ruim 2+ (1 jaar geregistreerd) actief op SpigotMC.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Er word met world edit al rekening gehouden met de Processor, als hij te vele bezig is word de plaats snelheid van de blokjes automatisch aangepast zodat de server alles nog kan laden. En als de processor zo overbelast is dat hij niks meer kan, Dan worden alle world Edit opdrachten geannuleerd. De lagg waar spelers last van hebben is vaak Client lagg, en die word inderdaad veroorzaakt door andere spelers, maar dat wil niet zeggen dat ze wat fout doen. Want 9/10 keer is het probleem dat degene zijn computer niet krachtig genoeg is om plotselinge aanpassingen te verwerken. En als je als server owner daar rekening mee moet houden moet je alles eruit halen, want er zal altijd wel iemand zijn met een pc die net Minecraft in Vanilla modus aan kan:p
Veder horen server Crashes erbij. Het is niet leuk, maar omdat er plugins in zitten zullen er soms onverwachte fouten ontstaan, en door een crash kunnen meer dingen vast lopen. Ik kan je verzekeren dat Remy er alles aan doet om het telkens te verhelpen, maar hij moet zich met alle server bezig houden, dus soms duurt het even.

Met vriendelijke groet,
Dark_Obscurity

D

Deleted member 2824

Guest
500 blokjes dat is te weinig ik zou eerder gewoon verboden maken om hoppers te world-editten...

Status
Niet open voor verdere reacties.